Gå til innhold

Er det bare jeg som har en gjennomsnittsunge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke å rakke ned på noen så ikke ta dette personlig:) Sigrid følger normen til punkt og prikke, ingenting sensasjonelt i det hele tatt, men mammen er stolt likevel:))

Andre enn meg som har en baby som følger normen og ikke viser genitakter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada - tror ikke emma er spesiell på noen måter slik som du beskriver. Mulig hun var litt tidlig med tenner - 4,5 måned - men noen er joogså kun 3 mnd, sååå....

Men selvsagt er jeg stolt! Åjajajamensann - ingen flottere jente i by`n enn ho :)

Skrevet

og vesla mi er egentlig litt treg tror jeg, men like så stolt for det :-)

Skrevet

Jepp, Christina vokser helt perfekt etter kurven fra fødselvekt/ lengde..:-)

Jeg vet ikke om hun er tidlig ute i forhold til andre barn men vi for veldig mye skryt av henne på helsestasjon...hun klarte og holde hodet sitt rett etter fødselen, hun er veldig sterk i kroppen generelt også:-)

Hun er 5 mnd nå!

Klart jeg er sååå stolt:-)

Skrevet

Ja, min er også helt på normen. Her inne kan man av og til få inntrykk av at normen er utenfor normen. :o)

Men jeg må jo si at jeg synes han er langt over gjennomsnittet skjønn, og rett og slett helt fantastisk.

Skrevet

Bortsett fra å være diger ved fødselen og veldig sterk i nakken, så er det vel neppe noe genialt ved Knøttemor heller tror jeg...

... ja og så er hun jo selvsagt finest av alle :D hehehe

Skrevet

Det er jo fremdeles litt tidlig å si hvor gjennomsnittlig han er, men hittil er han iallfall gjennomsnittlig.. Lærte å snu seg fra rygg til mage på lørdag, da han var 4 mnd og 9 dager gammel.. Det er vel stortsett det.. Men han er sterk i kroppen da, så blir spennende å se hva som skjer framover...:) Men uansett når han lærer ting, er jeg jo veldig stolt av den søte, søte gutten min!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...