Hanne og jentungen Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg mener ikke å rakke ned på noen så ikke ta dette personlig:) Sigrid følger normen til punkt og prikke, ingenting sensasjonelt i det hele tatt, men mammen er stolt likevel:)) Andre enn meg som har en baby som følger normen og ikke viser genitakter?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Åjada - tror ikke emma er spesiell på noen måter slik som du beskriver. Mulig hun var litt tidlig med tenner - 4,5 måned - men noen er joogså kun 3 mnd, sååå.... Men selvsagt er jeg stolt! Åjajajamensann - ingen flottere jente i by`n enn ho
Morida70 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 og vesla mi er egentlig litt treg tror jeg, men like så stolt for det :-)
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jepp, Christina vokser helt perfekt etter kurven fra fødselvekt/ lengde..:-) Jeg vet ikke om hun er tidlig ute i forhold til andre barn men vi for veldig mye skryt av henne på helsestasjon...hun klarte og holde hodet sitt rett etter fødselen, hun er veldig sterk i kroppen generelt også:-) Hun er 5 mnd nå! Klart jeg er sååå stolt:-)
matchbox Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Ja, min er også helt på normen. Her inne kan man av og til få inntrykk av at normen er utenfor normen. ) Men jeg må jo si at jeg synes han er langt over gjennomsnittet skjønn, og rett og slett helt fantastisk.
selfangerkjerringa Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Bortsett fra å være diger ved fødselen og veldig sterk i nakken, så er det vel neppe noe genialt ved Knøttemor heller tror jeg... ... ja og så er hun jo selvsagt finest av alle hehehe
kajak&Daniel Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Det er jo fremdeles litt tidlig å si hvor gjennomsnittlig han er, men hittil er han iallfall gjennomsnittlig.. Lærte å snu seg fra rygg til mage på lørdag, da han var 4 mnd og 9 dager gammel.. Det er vel stortsett det.. Men han er sterk i kroppen da, så blir spennende å se hva som skjer framover... Men uansett når han lærer ting, er jeg jo veldig stolt av den søte, søte gutten min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå