Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 hei,litt overasket meg over på mine alle brudekjoler.Jeg tror jo de var veldig rimelige priser men ikka har fått solgt endå da:))) jeg driver med en lite butikk hjemme så få være sammen med barna.Jeg har brudekjole butikk i mitt hjemmeland og håpe jeg det får sansje å selge har i norge.Jeg vil spørre dere som norsk kvinne er det umulig å selge brudekjole som en privat person?jeg er nesten deprimert for det:((( og en ting jeg lurer på,kan jeg stoler på noen som ba meg til å sende den brudekjolen som de er interesert i til dem for prøving. takk for hjelp Håp jeg får respon og litt råd av dere. mvh n marthinsen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Hei, du kan sikkert sende den til prøving, men da ville jeg tatt et godt depositum. Det er ikke vanlig å sende til prøving på den måten. Hvor selger du kjolene dine da? og hva slags priser er det?
Vannmann35 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Ikke send til prøving uten å ta depositum nei! Hvordan annonserer du? Har du en nettside?
dhea Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 takk for svaret jeg har annonsert de kjolene for finn.no zett.no og gratisannonse.no.Jeg selges for 2500kr-3500kr.har stått i annonsen i mer en måned.Jeg er ikke så flink å snakke norsk og bare håper at dere forstår hva jeg skriver her i debattan.Jeg er en mor for en gutt på 2 åringen og har bodd i norge i snart 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå