Gjest Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Knerten her er blid og fornøyd hele dagen,men på babysvømminga blir det fort grin og skrik. Var kjempefornøyd første gangen men etter det er det ikke noe gøy lengere... Noen som har hatt det slik? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Eneste tips er egentlig å kutte babysvømmingen dersom han viser hver gang at han mistrives. Sure penger, men bedre det enn å pine babyen?
Hanne og jentungen Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Hva om introduserer vannet litt og litt. Start med å sitte på kanten med bare føttene nedi og la han plaske litt. Hell så litt vann over han, dypp han litt mer nedi, kanskje mens pappa holder på kanten og mamma er nedi vannet og ser på?
Sivalur Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Vet ikke hvor gammel han er og hvor lenge dere har gått og hvor ofte dere ellers bader/dusjer. Men du kan jo bade litt oftere hjemme, vis han hvordan han plasker i vannet, hell vann over hodet så han blir vant med det. Vi har gått på babysvømming siden junior var 2 mnd, han har aldri skreket eller vært utilpass, men heller ikke ledd og plasket, før nå den siste måneden. Plutselig er det kjempegøy med vann! Vi har ikke badet så veldig ofte hjemme så jeg tenker at om vi hadde badet mer hjemme hadde det kanskje blitt gøy tidligere. Men pytt, nå er det hvertfall kjempegøy med bading!! (er snart 9 mnd nå)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Gjør babysvømmingen til den eneste aktiviteten dere har den dagen. Pass på at han sover nok, så han ikke er trøtt under badingen. Samme med mat. Ikke gjør de øvelsene han gir uttrykk for at han ikke liker. Jeg synes ikke man på død og liv må dykke heller jeg, poenget er jo at babyen blir vant til vann! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå