Gå til innhold

Hyler og vræler ved hvert måltid!!!WHY?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lager et leven ved hver måltid nå, griner og hyler om hverandre.

Klikker når han skjønner det er tid for kjøkkenet.

Men spiser gjør han, virker ikke som han har vondt i magen heller..skjønner ikke hva det kan være jeg nå.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min skriker også veldig mye i forbindelse med måltidene, spesielt middagen. Det er veldig slitsomt for det er et tidspunkt på døgnet når vi alle er veldig slitne. Hun er i tillegg veldig dårlig til å spise, og som oftest får vi ikke i henne middag i det hele tatt. Jeg tror grunnen er at hun rett og slett er kjempesliten. Hun er 100% i barnehage og jeg vurderer veldig å gå ned i stilling for å ha henne mer hjemme. Jeg har ikke vært hos noen lege for hun virker ellers veldig fornøyd og legger godt på seg. Men jeg bør kanskje vurdere det snart....

Skrevet

Vesla mi kjeder seg rett og slett. Jeg mater henne, og hun vræler for å få noe på bordet og fikle med. Som regel får hun rosiner, agurk, grov kjeks eller alfa alfa-spirer. Men det spises fort opp og da er det et mas igjen. Hvis hun får den maten hun egentlig skal spise, så havner den bare på gulvet. Hun foretrekker at jeg mater henne med brød og middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...