Gå til innhold

OBS OBS til dere som signerer jatakk på apotekpakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær klar over at de forbeholder seg retten til å gi telefonnummeret til krybbedødforbundet. Så om du har registrert deg i brønnøysundregisteret MOT reklame og selgere så ringer de deg opp alikevel..

Jeg kommer ikke til å si jatakk til den pakken via nett, nettopp pga mye plagsomme samtaler med nettopp dette forbundet..

Bare vær oppmerksom på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har blitt oppringt fra krybbedød-folka mangen ganger (gravid eller ikke) uansett. Har registrert meg i brønnøysundregisteret, men det hjelper visst ikke...

Skrevet

De har slutta å terroriserer meg og samboern etter at jeg ble bråsint da de ringte for 3 gang samme dag! Og sa at hvis de NÅ ikke ga seg så kom jeg til å anmelde de for terrorisering samt gå ut i alle de store avisene for å finne ut av hvorfor de skal plage oss slik.. Etter det har det blitt stille..

Skrevet

kan man ikke bare la være å oppgi telefonnr?

Skrevet

jeg hent pakken ut i fjor..de har enda ikke ringt meg ......

Skrevet

Det står stjerne ved siden av tlf nummer, så jeg droppa det..

Skrevet

Synes personlig dette ikke er så gale eg da... har støttet denne foreningen ved flere anledninger. Så når de ringer har eg sagt at eg har støttet før og vil vente litt før eg gjør det igjen! Og det har gått bra!

Er litt merkelig dette.. har sett det har vært ofte slike "hat-kampanjer" her inne ang dette. Men nå når det gjaldt en bruker på dib nå nettop og en ble oppfordret til å støtte foreningen for å støtte denne familien, så var "alle" positive!! Kanskje vi trenger en tankevekker.. at det er en grunn til at denne foreningen finnes!

Og ser det er mange her inne som følger råd fra foreningen, ang madrasser, liggestilling, temp i rommet osv... Og dette er er jo ting de kommer frem til via forskning! Og forskning koster penger!!!

Bare noen tanker fra meg....

Skrevet

Nå er det faktisk forskjell på hva vi mener selv da! Jeg vet vel at forskning koster!! Jeg er ikke helt blåst! Men man blir DRITLEI når de ringer 3-4 ganger pr dag i 2 uker, til både meg OG samboer! Som førstegangsgravid har man mer enn nok å tenke på enn og gi mye penger til forskning og bli skremt av disse selgerene som stadig ringer og spør om jeg har opplevd krybbedød en gang! JA jeg har faktisk det, søskenbarnet mitt døde i krybbedød for mange år siden! Men når de ringer gang på gang på gang så blir man dritlei!

Jeg sier ikke at man ikke skal støtte de! Jeg sier VÆR OPPMERKSOM! Det er en tragisk hendelse som jeg overhodet ikke misunner noen! Men det er faktisk ganske mange som har blitt plaget av dette forbundet!

Skrevet

Uffda, det var IKKE meningen å hisse opp noen stemning her...

Sorry!!

Sa ikke noe til deg personlig om at du er blåst, gjorde eg vel?

Det var bare noen tanker..

Skrevet

Jeg skrev det fordi folk faktisk ikke er oppmerksomme på at telefonnummeret deres kan bli brukt og gitt til telefonselskaper. Det er ikke alle selgere som er like høflige og har like stor forståelse for at det er noen som har opplevd å miste eller krybbedød i familien.

Jeg mener ikke at man skal slutte å gi penger til verdifull forskning, men de har en snodig fremgangsmåte..

Ekke sur, måtte bare forklare hva jeg mente

Skrevet

då vi fekk førstemann ringte ein selger 5. dagen etter vi kom heim frå sjukehuset. Opplevde det som ekkelt. men vi støtta. Det er jo viktig. Men seinare har vi opplevd ubehagelige sure selgere derfra som med sin framtreden gjer meg provosert! Der som alle plasser, nokon er flink i jobben, andre ikkje

Skrevet

Problemet er vel ikke at vi ikke er enige om at dette er viktig forskning men at fremgangsmåtene deres er kritikkverdige. Jeg ble oppringt da jeg var 10 uker på vei, har aldri blitt oppringt för så noen må ha "sladret". Jeg synes uansett det er feil fremgangsmåte å spille på at vi nå er i en sårbar situasjon. I tillegg må vet gå an å gi en gang uten at man senere skal bli nedringt av frekke selgere. Nei, jeg vil helst velge selv hvem og når jeg vil gi penger uten at jeg skal bli skjelt ut av den grunn (noe svigerinnen min opplevde da hun avsto å stötte foreningen etter å ha gitt pengegaver tre ganger).

Skrevet

Jeg har en venninne som fikk telefon noen dager etter at hun hadde kommet hjem fra sykehuset. De startet samtalen med å automatisk gratulere henne med jenta!!!!!! Hvordan vet de slike ting? Venninnen min ble mektig irritert og sa i fra.

Skrevet

Kjipt å få vite det nå.... Ja ja, men jeg svarer sjeldent telefoner som det ikkestår nr som jeg kjenner eller skjult nr så jeg tror jeg skal klare meg dog....

Men det er sinnsykt irriterende sånne selgere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...