Gå til innhold

Var på UL idag og det ser ut som det blir.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt!!!! Ble litt sjokkert og kjempe kjempe glad. Har to jenter fra før og skjønner ikke helt at jeg skal bli mamma til en gutt! Det virker så fremmed på en måte. Jentene var med meg på UL'n og synes det blir kjempestas med en liten bror.....de gleder seg veldig!! Er bare så lykkelig nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer, så trivelig:)

Antar at alt ellers var i orden:)

kjempekos:)

Skrevet

Gratulerer med prinsen:o) Kan tenke meg du har to stolte storesøstre, ja;o) Veldig rart å tenke på at en skal bli mamma til en "nytt" kjønn - jeg har bare en fra før, en gutt, men syns likevel det er veldig rart å tenke på at jeg nå skal bli jente-mamma også:o)

Skrevet

Takk!! Ja, opps! Glemte å skrive at alt var i orden.....unnskyld, er bare så opptatt av at det er en gutt.....uvirkelig nesten!!

Skrevet

Gratulerer saa masse - saa morsomt at det er en gutt naar du har to jenter fra foer!! Du blir nok vant til tanken etter hvert! Og saa faar du sikkert masse hjelp fra jentene til aa finne paa guttenavn! Hvor gamle er jentene dine?

Skrevet

Gratulerer så mye..Jeg vet hvordan du har det nå,jeg fikk også vite på ul at vi venter gutt(har en jente fra før)

Det var liksom så uvirkelig for jeg var så sikker på en jente til..

Morro!!!

Skrevet

Takk takk!!! Jentene mine er 6 og 7år. Ja, de har begynt å si allrede at de må få lov å passe han og trille han, hehe.....Han kommer nok til å bli skikkelig bortskjemt med de to der, tror ikke det er til å angå! Bor du i USA? Bare lurte :-)

Skrevet

Meg? Ja jeg bor i USA - gjoer du ogsaa? Bor i Minot, North Dakota - har bodd her i nesten 6 aar naa. Man kan da ikke bli for bortskjemte av storesoestre da - du faar nok masse hjelp!!

Skrevet

Ja, spørsmålet var til deg :-) Nei, jeg bor ikke i USA, men kommer fra Florida. Har bodd her i norge i snart 14år....Neida, man kan vel ikke skjeme bort en baby med kjærlighet, ikke sant?

Skrevet

Gratulerer med vel overstått ul & nyheten om at det er en prins som bor i magen din!! Sikkert stor stas for jentene dine :-D

Skrevet

Gratulerer, så gøy;-)

Venter selv jente, har to gutter fra før. Synes også det føles litt fremmed, men blir kjempespennende å få bli jentemamma. Gutta ble helt i hundre da de fikk vite det, de ønsket seg veldig ei lillesøster. Jeg var ikke så opptatt av kjønn, hadde blitt glad uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...