Gå til innhold

Uff, kommet hjem fra sykehuset nå:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg blødd litt og mye slim, vært på sykehuset nå å det de kunne si var at jeg har blødende livmorhals.

Livmorhalsen var lukket, de kunne ikke si meg noe annet enn at jeg må tilbake i morgen for hcg prøve og ny ul neste onsdag.

uff er så redd jeg nå, bare gråter hjemme her.

håper ikke jeg mister for 3 gang nå;-(

eneste pos var jo at jeg var på ul forrige mandag å da så de ingen fostersekk, men idag så de en sekk da men ikke foster.tidlig ennå å se foster hvis jeg er 4 uker.

med så uregelmessige sykluser jeg har er det vanskelig og fastesette hvor langt jeg er på vei.

Håper jeg får lov til og fortsette å være gravid, ønsker oss såååå veldig dette barnet.

ikke meningen å skremme noen her med dette, men måtte bare få det ut

mange klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var ikke noe morro, forstår godt at du er lei deg og redd når du har mistet før.

Håper virkelig at dette allikevel ordner seg og du beholder spiren din, ønsker deg masse lykke til!!!

*klemmer*

Skrevet

krysser fingrene for at alt går bra. Dette ska nok gå bra;). Lykke til neste onsdag...

Skrevet

Hei fruen81med spire i magen!

Jeg er akkurat i samme sitvasjon som deg nå...(men har ikke mistet før da)

Jeg har gått nå en uke så skal på ul i morgen for å se om det er noe liv.....

Vil ønske deg lykke til videre og håper spiren klorer seg fast;-)

Jeg krysser fingrene!!!!

Skrevet

Nei, men uff da Fruen dette var ikke noe hyggelig lesing. Hadde samme følelsen i forrige uke, og jeg vet hvor liten og maktesløs du føler deg akkurat nå..Heldigvis gikk det bra med meg..

Krysser fingrene og håper det går fint med deg også. Kanskje spiren din klamrer seg fast akkurat nå..

Masse lykke til, hold oss oppdatert og vit at vi tenker på deg:)

Skrevet

jeg syns dette er like trist hver gang jeg leser om noen som mister sin spire.. vet godt hvordan det er å ønske seg et barn så inderlig at man ikke tenker på annet.. og samtidig frykten for at man aldri skal "få det til".. jeg håper på dine vegene at du har en liten spire som sitter godt fast og har tenkt å sitte der en goood stund til.. lykke til.. klemmer

Skrevet

Ønsker deg lykke til i morgen og håper det ordner seg både for deg og for rose07 :) Jeg er gravid i uke 6 og vet ikke hva dere går igjennom men føler med dere.

Skrevet

Takk for svar jenter, det er godt med støtte fra dere her inne.

jeg har ikke noe vondt i mave eller rygg, håper dette her går bra. er jeg kun 4 uker ser de jo bare en tom fostersekk, så da håper jeg de ser noe mere neste onsdag

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...