Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 noen som vil fortelle meg hvordan de vil slikke fitta mi..??
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 først ville jeg ha ha tirret deg opp med å fingre deg forsiktig.så sluttet og startet å slikke deg rundt klitten,så videre inn i musa.stikket en finger el to inn i musa di.fingret deg fort mens jeg sleket deg på og i musa di.tatt fram en dildo og brukt den i 2ern.vil du mere ?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 står bak deg...stryker deg forsiktig over brystene dine.kjenner at nipplene dine blir stive,kliper litt hardt i de.den andre hånden min tar jeg ned i buksen din,kjenner først ut på trusen din.så stikker jeg hånden innen for.bare strykker forsiktig rundt omkring på musa di.beføler klitten din litt før jeg stikker to fingrer inn i deg...du stønner.jeg slutter etter bare ett par jokk med fingrene.snur deg mot meg og kler av deg,du står helt naken fremfor meg nå,jeg suger og små biter på nipplene dine...stikker noen fingrer i musa di mens jeg bøyer meg ned for å se bedre.jeg suger på klitten...så sleiker jeg deg,fingrer deg hardere du stønner høyere nå.stikker en finger i toern din.jeg stopper og kler av meg mine klær.vi går inn på soverommet,der venter d dildoer på oss...vi fortsetter.....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 mmmmmm....må ned i buksa mi nå,blir opphisset å lese slikt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Herren som binder sammen setningene sine med ..... er veldig aktiv her inne ,gitt!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 ja, jeg ville gitt deg nettopp samme behandlingen som jeg fikk i går av sambo legg deg på ryggen med armene opp, beina sammen, så fitta di er "lukket". jeg ville kysset deg over magen og puppene og så stryke deg forsiktig over kroppen og streife borti fitta di. men bare mykt, så du blir ekstra kåt. Så vil jeg stikke tunga mi forsiktig inn i sprekken i fitta di og slikke deg op og ned så klitten din blir skikkelig hard. Om du trykker fitta di oppover kan jeg komme lenger ned og inn.. slik ville jeg fortsette Gjett om dette gav meg en helt vanvittig orgasme!!!! Skal be om samme behandling i kveld igjen kjenner jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå