Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Vurderer å sette inn kobberspiral. Er det noen med erfaring?Opplevde dere bivirkninger?Var dere fornøyd?Hvor raskt etter fødsel satte dere den inn? Takknemlig for svar
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Satte inn 4 mnd etter fødsel sist. Ingen bivirkninger bortsett fra litt lengre og mere blødninger under mensen, men det bedret seg etter at jeg begynte å trene. Ble gravid med en eneste gang jeg tok den ut igjen. Anbefalles sterkt.
tante grusom master of law Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 -Satte den inn ca 11 uker etter fødsel. Det var veldig ubehagelig de første dagene, hadde vondt og så i nesten en uke. Men nå kjenner jeg ingenting til den. Er veldig fornøyd, og glad for å slippe alle grusomme hormoner! Det eneste negative er at jeg blør mer under mensen enn jeg gjorde uten spiralen. Jeg angrer ikke på at jeg valgte kobberspiral. Håper den passer for deg også
Teletubbie Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Har også kobberspiral for andre gang... Har normale blødninger og ellers ingen bivirkninger. Ble gravid med en gang da jeg tok ut spiralen forrige gang. Denne gang satt jeg den inn 12 uker etter fødsel. Nå er minsten fem mnd. Har ennå ikke fått mensen igjen, men håper den blir som sist med ikke for kraftige blødninger....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Også kommer jeg da og jeg har ikke god erfaring... Fikk satt inn 12 uker etter fødsel,fra den dagen jeg gjorde det hadde jeg vondt i magen ,masse utflod med blod og sånn gikk jeg til neste mens,dro så til legen og fikk sjekka og alt var bra...ventet til neste mens for å se om det ble bedre men saamme leksa hele tia...gjett om jeg var lei bimd!! Var hos legen nå på mandag og fjernet den og er helt fin i magen..ikke blod og utflod...blir p-piller her nå....
mamsi73 Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 jeg satte inn kobberspiral på 6 ukers kontrollen og det gikk rimelig greit. var ikke behagelig, men tok ikke lang tid. hadde murring en par dager og har siden ikke kjendt noe som helst, og det er 4 mnd siden. har ikke fått mensen enda, så vet ikke hvordan det blir i forhold til blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå