Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er 5 år yngre enn den nest yngste og 12 år yngre enn den eldste. Lurer litt på om jeg egentlig passer inn der, og hva de andre synes om meg. Hva tror dere?
nickoline og supermann Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Vi er jevngammle i min, men er litt rart du er plassert med noen som er 12 år eldre, men kanskje det ikke var noen andre. Jeg hadde sett på deg som nybakt mor akkurat som meg selv!
Murmeline Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Hvordan ser du på den eldste på barselgruppa da? Det kommer så an på personene da, vet noen føler seg utenfor i gruppa pga enten det ene eller det andre. Det viktigste er jo ikke hva folk svarer her, men hvorvidt du føler deg hjemme i gruppa. Jeg kjenner feks folk som er hvertfall 10 år eldre enn meg, som jeg likevel er helt på bølgelengde med.
Sivalur Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Alderen har ingenting å si. Yngste hos oss er 27, resten er mellom 30 og 40, eldste er vel 38. Og alle er kjempehyggelige! Jeg har igrunnen fått best kontakt med hun yngste. Er ikke alder som teller, men oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Hun eldste er veldig grei synes jeg. Kanskje til og med lettest å prate med av alle der. Men lurer bare på hva de mener om meg.
tripptrapp3sko Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 forrige barselgruppe var yngstemann 7-8år yngre enn meg.Tenkte ikke mye på alderen,hun var reflektert og artig å være sammen med.
kajak&Daniel Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er den yngste(er 22), så vet ikke hvordan de ser på meg.. Men vi treffes nå hver uke, og syns vi har det koselig jeg, så håper da de syns jeg er ok...
mamo82 *2 jenter* Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er den "yngste" med mine 24 år, har ikke merket noen negative reaksjoner på det.
kajak&Daniel Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 De er 3, 7 og 9 år eldre enn meg, og så er det ei som er enda eldre enn det igjen...
BettyBoob Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 vel, jeg var den yngste i barselgruppa mi jeg. 28 er jeg. Alle de andre hadde fått nr 2 og var iallfall 5 år og oppover eldre enn meg. Hadde ikke noen problemer med noen av dem jeg, hyggelige damer hele gjengen. Men følte meg ikke helt på rett plass siden jeg var uerfaren førstegangs og de ikke var det!
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Jeg ser på den yngste i barselgruppa mi som en utrolig intelligent og reflektert person. Morsom er hun og... DET ER JO MEG!! hihi!! Vi er førstgangsmødre nesten hele gjengen så jeg merker ikke noe særlig til aldersforskjellen... vi er liksom i samme situasjon og det teller mer.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er 23 nå, og er, eller.. var i gruppe med to. De var 47 og 37.. Så jeg meldte meg fort ut der, jeg. Følte meg bare som et barn Men sånn e nå det, vi var nybakte foreldre, DET var jaffal tilfelles med oss:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Yngstemann i gruppa vår er 25 og eldste 38. Jeg er liksom midt i, så det er ikke så lett for meg å si hvordan akkurat de ser på hverandre, men har inntrykk av at det er helt greit. De er forresten kjempekoselige begge to og jeg tenker ikke på alderen deres i hvert fall
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er yngst i gruppa og har egentlig ikke kommet sånn veldig på bølgelengde med de andre, de er kjempehyggelige og sånn, men det er 10 år mellom meg og dem. De er jevngamle og kjente hverandre fra før også... Så jeg holder meg til DiB jentene jeg...
corleone Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 Kan ikke si jeg har hatt tanker om alderen på folk i gruppa mi. Det må nok være 12-13 år mellom den yngste og eldste (jeg er blant de siste) men alle er kjempekoselige og alderen har ikke hatt noen som helst betydning.
-Mamman- Skrevet 14. mars 2007 #18 Skrevet 14. mars 2007 Syns ikke alder har noe å si i sånn sammenheng, er jo sammen pga at en har jevngamle barn, jeg er den yngste i min barselgruppe, de andre er 6 og 8 år eldre enn meg, men alle spør hverandre om råd og gir råd, veldig koselig, ikke tenkt no særlig over alderen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå