Gå til innhold

100 gjester å plassere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan plassere 100 gjester?? Hestesko , eller rundbord?? eller??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi blir 62 hvis alle kommer jeg hadde satt alle på et langbord

men så kom jeg til å tenke på om det var plass til langbord der vi skal ha festen.. jeg ringte å hørte og de sa max 40 på et langbord

så vi må sitte i hestesko like greit det egentlig men litt vanskeligere å plassere gjestene hehe

var så mye lettere med langbord..

rundtbord synes jeg ikke så mye om, men sikkert noen som liker det også :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...