hAndy Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hvordan plassere 100 gjester?? Hestesko , eller rundbord?? eller??
pandabjørn Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 vi blir 62 hvis alle kommer jeg hadde satt alle på et langbord men så kom jeg til å tenke på om det var plass til langbord der vi skal ha festen.. jeg ringte å hørte og de sa max 40 på et langbord så vi må sitte i hestesko like greit det egentlig men litt vanskeligere å plassere gjestene hehe var så mye lettere med langbord.. rundtbord synes jeg ikke så mye om, men sikkert noen som liker det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå