Gå til innhold

Hva er MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan merker man d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MA er når fosteret dør uten at kroppen støter det fra seg, at det kanskje kan gå flere uker før man oppdager at det er dødt, merkes vel når man er på ul !

Skrevet

Missed Abortion - og en merker det som regel ikke - betyr at forsteret dør i livmoren uten at det blir støtt ut - men en kan vel merke det ved at en ikke har symptomer lengre el - er ikke så veldig vanlig i følge legen min - han sa at det er ca 15% av alle aborter som er ma...

Skrevet

Jeg hadde en MA i november 2003..

Begynte med blødninger i uke 15.. Ikke merket noen forandringer på symptomer eller noe, hadde fortsatt ømme pupper etc..

Så var vi på ultralyd pga blødningene og fosteret hadde vært dødt siden uke 6 =(

Skrevet

det skumle med MA er at man som oftest ikke merker noe, MEN så er det som nevnt over her ikke "vanlig".. "Mamma`n til Celine*gutt ombord", hadde du morgenkvalme osv også?

Skrevet

Nei var ikke plaga med det, så var bare ømme pupper som liksom var symptomer på at jeg var gravid da...

Hørte ikke hjertelyden i uke 13 men det kunne være for tidlig å høre så derfor ble det ikke noe mere utredning pga det da...

Skrevet

MA kan også være medisinsk abort som utføres med tabletter..å d uten at fostret må være dødt..(Det dør av den første tabletten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...