Gå til innhold

Farger dere håret når dere er gravide? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ har farga håret et par gång sia æ bei gravid, heimefarge

Skrevet

Ja, kan jo ikke være helt hysterisk...men jeg bare striper til vanlig, skal gjøre det i morgen! Gidder ikke se fæl ut med ettervekst fordi jeg er gravid...

Skrevet

Har hørt at det kan bli andre farger en den som står på pakka, noe med hormoner og gjøre?

Vil jo ikke ende opp med grønt hår:) hehe

Skrevet

Jeg har farga håret to ganger etter at jeg ble gravid, funka det:)

Skrevet

skulle ha farga håret men har ikke hatt råd

Skrevet

Jepp, farger det rundt hver 6 uke.. ;)

Skrevet

Dette er gode nyheter:)

skal sitte hårmodell i dag og fikk plutselig panikk for at jeg ikke skal ligne grisen etterpå...

Skrevet

Jada, lilla hår her. Det måtte til, kan ikkje ha DEN flystripa på bildene med den nyfødte. ;o)

Skrevet

jepp,stripa det og farga det...

gikk fint det..:)

er visst helt ufarlig og..om man ikke sitter med nesa oppi fargen da..

Skrevet

Farget i forrige uke hos frisøren, det ble veldig fint! Ingen misfarging her i gården

Skrevet

Eg er frisør og står til daglig og farver håret og stresser ikke noe med det. Har heller ikke opplevd at noen av mine kunder har blitt misfarvet i forbildelse med deres svangerskap. Har 15 års erfaring.

Så farv håret damer før fødsel vist dere har lyst, føler seg pjusk nåkk lell om man ikke skal ha 3 cm ettervekst nå besøket strømmer på etter den lille er kommet.

Skrevet

Ja, jeg farger og striper håret mitt som vanlig!! Har faktisk frisørtime imorgen jeg:) Må sikre meg slik at jeg ikke får ettervekst ned til "ørene"!!! Er i uke 38 så alt kan i realiteten skje, greit å vite at håret er sånn høvelig da, for frisørtimer er nok ikke det jeg kommer til å ha mest fokus på fremover når det lilleknøttet vårt kommer:)

Skrevet

jepp!! det er bare en gammel mye om at en ikke bør farge det når man er gravid..les her på barnimagen

Skrevet

Nå har jeg vært hos frisøren og klippa, farga og stripa håret...

det ble kjempe bra!!! er så fornøyd nå c",)

Må nesten dra en gang til da før fødselen så jeg blir fin til jeg skal i avisa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...