mcnxbz Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Vi har ei på 2.5 år og ei på 1 år. De sover på forskjellig soverom. Minstemann sover gjennom natta. Praktisk hadde det vært om vi nå putter dem på samme soverom (leilighet). Noen erfaringer?
La Perla Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 vI LA VÅRE JENTER SAMMEN DA DEN YNGste var ett år og den eldste var 4 1/2. det gikk ihvertfall utrolig fint. De forstyrret ikke hverandre, og begge syntes det var koselig å sove sammen. De sov sammen i flere år, selv etter at de fikk hver sine soverom. Jeg syns dere skal prøve jeg, siden den yngste sover natten igjennom.
yasmina Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Det er bare å prøve. her har dem delt rom siden mini var 3 mnd og elstemann var da 18 mnd. Gikk og går fremdeles kjempe fint
mcnxbz Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Så spennende! Da gleder vi oss til å sette igang med det.
Møøø Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Har planer om å legge mine på samme rom så fort vesla på 5,5 mnd slutter med nattmaten. Storesøster blir 3 i april ;o) Lykke til!!
Bratsj Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Vi planlegger også å legge dem sammen så fort minste slutter med amming på natta (de er 2,5 år og 3 mndr nå) Men det jeg lurer litt på er : hvordan forhindrer man at den eldste står opp om natten/morgenen og "plager" eller vekker opp den minste ? Ser for meg skrekk-scenario at hun våkner og vil ut av sengen for ett eller annet, og bestemmer seg for å ta med lillebror eller noe slikt...
Møøø Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Søsteren min har 2 gutter med 2 års aldersforskjell. De deler også rom. Da minste lå i sprinkelseng prøvde aldri eldste å ta han opp. Men de våkna jo tidlig og vekte hverandre... Men eldste underholdt den minste som regel. Men unger er jo forskjellige da... Er også redd det blir tidlige morgener når de begynner å dele rom... Storesøster kommer nok til å vekke lillesøster...
mamma til tre søte små:o) Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Her har guttene delt rom siden de var 8 mnd og 3,9år det har gått kjempe fint fra første natt og de vekker ikke hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå