Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hva skal dere ha til pynt på bordene på lokalet? evt forslag?Vi har 17 bord tilsammen, 80 gjester.
sussa4 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Vi skal ha det helt enkelt . Langbord med hvite speilfløyelduker , hvite servietter m gullskrift og gullhjerter på, resten av pynten skal gå i glass uten mønster og kun en enkel blomst hver av de små blomstervasene ( 4 runde , flate , små) og tre blomster i de store (2 stk flate , runde) (skal ha hvite gerbra m sort i midten) og to sett glasslysestaker ( 30 og 35 cm høye) med lys i. Tror vi muligens legger en enkel hjerteranke rundt blomstene. Og til slutt små helt enkle lave telysestaker som vi sette i mellom. Etter middag dekkes det opp noen små grupper og pynten flyttes og fordeles på disse gruppene.. Veldig enkelt og for noen sikkert nitrist , men jeg er ikke så veldig glad i masse dill så jeg tror dette blir bra
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 vi skal ha ca 37 gjester,med oss to, og skal da ha tykk eføy langs midten av hele bordet med lilla og hvite orkideer på stilker liggende i eføyen i plast rør,denne skal være surret med tråd som har gull perler. og masse lysestaker i sølv i forskjellige variasjoner.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Ikke heeelt sikker ennå, men jeg tror vi skal ha noe grønt langs bordet (vi sitter i hestesko) samt blomster hvor vi kutter stilken slik at de kan ligge å flyte i vasene (små glassboller). Farger og sånn er heller usikkert ennå, men dette er i alle fall grunnideen vår )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå