Tertitt Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har ikke fått inn skikkelige rutiner på spising ennå til datteren min som er 6,5mnd. Og så vet jeg ikke helt hva jeg skal gi henne til lunsj. Hun kan jo få grøt.Hun liker ikke most fukt på boks, av en eller annen grunn, har prøvd flere. Men hun liker fersk frukt, som jeg moser. Så det lurer jeg på hva dere gir til de forskjellige måltidene. Kanskje jeg kan få noen tips ?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 lillegutt er snart 7 mnd og hans rutiner rundt mat er: frokost: Grøt Lunsj: Grøt Middag: Glass Kvelds: Grøt Han får også frukt på glass innimellom og hvis han ikke vil ha middagsglass, Han får også banan i baby feederen sin også går han rundt med kavring her på dagen. Han får også mme når han skal legge seg.Noe vi skal kutte ut etterhvert.Skal lære seg og sovne av seg selv og ikke til flaska=)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Gir du ikke mme på dagen?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 hvorfor kaller du deg tertitt....... glad i gamle tog?
Tertitt Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Fant ikke på noe bedre navn. Det var mammas kallenavn på meg da jeg var liten. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå