Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Har en gutt på 4mnd, han skrek de første mnd pga kollikk - døgnet rundt. Nå har han begynt igjen - skriker og skriker og sutrer og er ganske utrivelig å være sammen med Han er jo så nydelig, men for et mas det er nå. Han sikler mye og klør i tennene så jeg regner med det er tenner, men for et slit!!! Får ikke gjort noen ting hjemme, han skal holdes på hele tiden - selv da skriker han.. Uff, måtte få ut litt frustrasjon.. Stakkars lille gutten min, og stakkars meg som har sånn en skrikebøtte
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 hvis det er noen trøst(men det er det sikkert ikke....) så er gutten min slik og, og har vært det siden fødselen.... har vært noe hele tiden, kolikk, jeg på antibiotikakur som gikk delvis i melka, tenner, og nå er han syk.... hadde gitt mye for noen timer sammenhengende søvn nå.......
Mille-k Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 uff, misunner dere ikke. Har dere prøvd babybjørn eller en eller annen bæresele? Så kan dere i det minste bevege dere rundt med babyen på magen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Bæresele er fint til vanlig, men det er heller ikke gøy for tida. Det eneste som er morsomt er vogn, stellebord og pupp. Vi skal ha gjester i helga og jeg har en del å gjøre i den forbindelse og har ikke tid til å puppe, vogne og stelle hele tida, men gjør det jo, for orker ikke skrikinga.. Håper pappaen kommer hjem snart sånn at han kan ta sønnen sin litt og jeg få gjort det jeg må.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå