Babyfacepsycho Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hvor lang til tok det fra dem snudde seg fra mage ril rygg, til dem snuddde seg fra rygg og tilbake på mage igjen? =)
-MtG- Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Lillegutt snudde seg fra rygg til mage når han var ca. 4,5 mnd, men har ennå ikke snudd seg fra mage til rygg. Bortsett fra et par uhell når han var bitteliten da..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Hun begynte å rulle begge veier når hun var ca 4 mnd. Men så var det en periode hun "glemte" hvordan man rullet fra mage til rygg. Men for et par uker siden begynte hun med det igjen (hun er 6 1/2 mnd).
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 jenta mi begynte å snu seg fra mage til rygg når hun var litt over 2 md, men hun var nesten 6 mnd før hun snudde seg fra rygg til mage
Babyfacepsycho Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Michelle har begynnt og snu seg fra mage og over på rygg. La henne på mage på baby gymmen, og så gikk jeg in på soverommet for og hente noe der. Så hører jeg hun begynner og suttre og går ut for og gi henne smukken. Nåår jeg kommer ut og ser henne ligger hun på rygg! Fikk litt sjokk ja. He he. Tenkte det bara var tillfeldig at hun hade klart det den ene gangen. Men nei da. Hun har fortsatt og gjort det gang på gang når jeg legger henne på mage idag. Litt morsomt da. *stolt mor* =) Men samtidlig så er det jo litt tidlig da synes jeg.
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 fra rygg til mage på 3 mnd dagen mage til rygg kommer han bare halveis foreløpig- bortsett fra samme som hun over her. han er flink til å mista balasen og rulle fra mage til rygg- men det er heller ubevisst Han ruller konstant fra rygg til mage.. gjort det i 12 dager nå..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Når de "snur seg" fra mage til rygg så tidlig er det mest tilfeldig. Hodet er veldig tungt, og babyene er tynne slik at de lett "faller" over. Dette er det helsesøster som sier. Ellers så begynte min å "falle" slik når hun var 4 uker, men det var ikke bevisst før hun var 3,5 mnd. Men du kan jo bare fete henne opp med litt velling, så slutter hun å falle, tihi!
kajak&Daniel Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Han snudde seg for første gang fra rygg til mage på lørdag! Dvs han var 4 mnd og 9 dager.. Han har "snudd" seg fra mage til rygg mange ganger, men tror det er mest at han mister balansen, så regner ikke det som å snu seg enda..
Babyfacepsycho Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2007 Jeg trur ikke det er mye tilfeldig nei. Har sett på henne flere ganger når hun har gjort det nå og hun virkelig strever og skal runt og gir seg ikke før hun ligger på rygg. Og skal jeg virkelig trenge og opplyse enda en gang om at hun ikke spiser velling? Nå er det nok mener jeg.!
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #12 Skrevet 14. mars 2007 Småen her snudde seg fra rygg til mage på lørdag, og fra mage til rygg på mandag :-) Så det gikk bare 2 dager imellom her. Hun blir 4 mnd om 2 dager :-)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Min gutt er snart 3 mnd. Han har ikke snudd seg fra rygg til mage, men han snudde seg fra mage til rygg da han var ganske liten. Det skjedde flere ganger, men kun da han var ca 1-1,5 mnd. Har ikke skjedd siden.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #14 Skrevet 14. mars 2007 De snur seg først fra rygg til mage, så lærer de andre veien. Men vet det er mange som snur seg andre veien når de er små, men det er fordi de er slitne av å ligge sånn. Søsteren min sitt barn gjør det også, hun er 1 mnd, men det er ikke bevisst liksom. Min snudde seg rygg til mage da han fylte 4 mnd, og mage til rygg uken etter.
Hanne og jentungen Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 I følge fysio på barseltreffet mitt er det sjelden bevisst snurring før de er over 4 måneder. Snurring som skjer før det er "uhell", her i huset er det iallefall det:) Hun snurrer rett som det er fra mage til rygg, men det er mer som fall enn kontrollert rulling. Slik jeg har forstått det skjer det så og si alltid at de lærer rygg-->mage først, og så mage-->rygg, men det er jo alltid unntak da.
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Rygg til mage på 4 mnd.dagen. Mage til rygg mye da han var ca 8-12 uker,men det var nok mest uhell (mistet balansen),for det ser jeg nå når han gjør det "ordentlig".Så mage til rygg 5 mnd.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 3 mnd her. 4mnd snudde hun seg tilbake igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå