Gå til innhold

dumt spøsmål, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...promper kjæresten deres ofte??

samboeren min lukter fis hele tiden,og har allti en på lur..... har bedt han om å prøve å ta litt hensyn, men klarer ikke å stramme igjen ringen, hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*

Vittig innlegg altså - nei - er det ikke MYE promping, må jeg si - men en i ny og ne kommer det jo :)

Skrevet

Har aldri hørt samboeren min prompe jeg... Vi har vært sammen i 3 år..

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ha ha.. stakkers! Min har sluttet med det store prompene etter at han slutttet å dytte innpå større mengder sjokolade og kjeks hver kveld. Han legger seg tidligere også, og det lukter ikke lenger promp under dynen om morgenen.. Men selvfølgelig, han er jo mann, så spør jeg fint om å få høre en fjert, så har han nok en på lur til meg ja..

Skrevet

han drikker store mengder brus da, så lurer på om det kan være noe av grunnen.... men alikevel.... prøver seg allti på smygere når vi er ute på biltur, men de lukter jo død og fordervese, og da har han heller ingen andre å skylde på....hehe.... er det virkeli ingen andre som sliter med det samme??? bør han isåfall sjekke om han kan ha ett mageproblem??

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Seriøst, det kan ha noe med sukker å gjøre. eller hvis de virkelig stinker, (eggete eller annen sterk motbydelig lukt..) så kan det være for mye melkeprødukter i dietten hans eller regelrett for mye kjøtt og ikke nok grønnsaker. Men når jeg først har sagt det, så må det sies at de værste fisene jeg har vært utsatt for kom fra en veggis!

Men, melkeprodukter og sukker og kjøtt kan være åraken til lukten. Kanskje han ikke tygger maten nok heller og at det derfor blir liggene større biter i tarmene og at luftlommer oppstår der mens de blir langtsommere opptatt av kroppen.

Ikke vet jeg, men facinerende emne :)

Skrevet

Jaaaa!! Hele tiden! Han promper (nesten) når som helst og hvor som helst uten å tenke seg om.. utrolig irriterende i blant, men han har blitt litt bedre. Må ha en sensitiv tarm, ellernoe...hehe..

Skrevet

jeg hadde en eks som var slik.... jeg husker en morgen jeg våknet og trodde jeg holdt på å kveles... det viste seg at han var allergisk mot ferskt brød... kunne spise det dagen etterpå uten problem.. merkelig men det løste problemer iallefall :)

Skrevet

Faren og broren min er sånn, så jeg fikk mer enn nok og fant meg en prompefri kjæreste :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...