Madam Mimm Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Er han unormal?? Virker super duper frisk og rask ellers, men er taus som en østers.... Han har også en storebror å ta etter, men nei da.. Har hørt han si mamma noen ganger, men det er sjeldent... Det er heller ingenting galt i hørselen hans, han hører kjempegodt!
Medium fikk guttebass Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Gutten min er 13,5 mnd og sier heller ingenting. Kanskje mamma en gang i blant. Det er mye som er innenfor normalen når det gjelder de små, så ikke bekymre deg. Det kommer nok fortere enn vi aner. ) Storebroren snakket i vei veldig tidlig, så forskjellene er store. )
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Min gutt er også 14 mnd, og hører ikke noe ord fra han heller. En sjelden gang mamma, men da vet jeg ikke helt om det bare er lyden eller om det er ordet. Sier æsj når han roter nedi do, fordi jeg har sagt det når han gjør det,) Men er ikke mye nei! Siden det er flere av oss får vi bare regne med at det er helt normalt:)
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeta vår ble 14 mnd i går. Hun sier Mamma, pappa, bæ og i går sa hun Æsj for første gang. Hun sier altså ikke så mye! Men hun babler mye. Og hvis noen kan forklare meg hva GAGEL GA betyr blir jeg glad. Det er det som blir sagt mest her hjemme=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå