Gå til innhold

Barnestol - Har noen erfaring med stol-på-stol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle gjerne hatt en stol-på-bord, men på grunn av kant under bordet går ikke det. Har sett at det finnes en stol som hektes på vanlige stoler.

Har noen erfaring med slik stol?

Er det større sjanse for at en slik stol tipper bakover?

Håper at noen kan svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Baby Bjõrns stol-i-stol til storesøster. Denne begynte vi å bruke da hun var snaue året gammel. Hun nærmer seg nå tre år, og jeg tror jeg kan si at denne stolen har vært det beste kjøpet når det kommer til kategorien mer-eller-mindre-nyttig-babyutstyr. Hun bruker den flittig ennå.

Den har en egen bøyle som er kjekk å bruke når de er små. Vi tok av denne da hun var drøyt to år. Sele til å feste til stolen (altså den store)og sele til å feste barnet i stolen. Har aldri vært redd for at den skal tippe.

Vi er mye på hyttetur og har naboens jevngamle gutt på besøk ofte, så stolen brukes ukentlig hos oss. Lurer nesten på om vi må kjøpe en til mini også..?

(Og, nei, jeg jobber ikke hos Baby Bjõrn.)

Skrevet

Hei! Vi har fått en sånn en i dåpsgave, men hun er litt lita til å bruke den... MEN; tror nok dette blir en av de mest brukte tingene foruten vogna, da vi er mye på farting rundtomkring.

Har forresten Basson Baby sin, til 199,-....... 450,- billigere enn Babybjørn sin.... Bare sånn at det var nevnt :o)

Skrevet

Takk for svar. Da skal jeg sjekke dette litt mer, og også se på prisen.

Jenta mi er også egentlig for liten for stol, men et sted må hun sitte når hun spiser grøt, og jeg begynner å kjenne det i ryggen etter å ha brukt vippestolen.

Skrevet

Noen kveldsdibbere med erfaring ?

Skrevet

Har en som vi brukt tel eldste mi... men ana ikke ka slags merke den e... e vældi kjækk vesst man skal ut å reis etc. førr den e jo heilt flat når den e sammenslått... så den tar ikke plass i en koffert etc. Har da mest brukt den hos svigersan og hos foreldran mine da... Det einaste æ syns e at når ho bynnt å spis sjøl så bei den litt dum... kommer liksom ikke så godt tel bordet som i den vanlige stoln vi har hjemme... min e da en rimelig variant... betalt vel i mellom to og tre hundre krona... så det e my mulig ta di dyrere e litt bedre....

Men tel vårres bruk e den kjækk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...