Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun får grøt til frokost og kvelds, skive/frukt til lunsj og middagsglass til middag. Hun har hittil fått tilbud om melk til alle måltidene, men drikker mindre og mindre. Vil sjelden ha vann-menn vi øver:) Nå er jeg bekymret for at hun drikker for lite melk... Noen som vet noe om dette? hun er 7mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesøster sa i dag at når barna var over 6mnd, sku de max ha 6dl mme om dagen... Eg ha enda ikkje begynt m så mye fast føde t Serina, men ho drikke mellom 7 og 8 dl hver dag... E jo ganske mye næring i mme, så kanskje ho e fornøyd med den faste føden ho får? Eg vet ikkje, bare tenkte..

Skrevet

Her fâr lillegutt 600 ml mme hver dag. 240 ml om morgen, kl 11h middagsglass 200gr + 100 gr barne yogurt kl 15 180 ml mme og 130 gr fruktmos og kl 18 litt grônnsakssuppe og 210 ml melk/velling til kvelds f^r legge tid; Er i seng kl 20h og sover til 08 dagen etter.

Skrevet

Her har lillegutt siden han var ca 6mnd gammel kun drukket 100-200ml mme daglig. Fikk beskjed av HS om at det ikke var noe å stresse med så lenge han spiser litt grøt og drikker godt med vann :)

Nå er han 10mnd og drikker bare 100ml om kvelden,eller vil han kun ha vann eller litt utvanna babyjuice :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...