Sjokoholikern Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Det lurer jeg veldig på.... Sambo mener helt klart at vi to skal ha en romantisk liten ferie uten barn, bare masse kos og kjærlighet =) Det høres veldig fristende ut, men så kommer vi til å ha to barn, på 2,5 og 1 år. Og jeg vet ikke helt om jeg har så lyst til å reise fra de en hel uke, for jeg er jo så glade i dem og har lyst til å ha dem med! Samtidig som det frister å bare være oss to.... dillemma! Hva gjorde dere/kommer dere til å gjøre?? =)
rogaland81 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Vi har en liten jente som blir 10 mnd når vi gifter oss! Vi har bestemt oss for en langweekend for bare oss to! Sålenge det er bryllupsreise så syns jeg ikke det er rett å sitte inne på hotellrommet om kveldene og være rolige for barnet skal sove... Nei da skal det være romantiske middager og sånn! Det er jo bare snakk om en langhelg så da tror jeg at jeg skal overleve uten henne! ;o)
Mamma05&08 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Vi tar med oss barna. Kan ikke tenke meg å dra på reise uten dem. Det kan vi gjøre når barna er blitt store, og vi kan feire bryllupsdager i utlandet
Sjokoholikern Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Ble ikke klokere nå nei... flere??
pandabjørn Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 vi kommer til å reise på bryllupsreise uten barn, synes ikke barn har noe på en slik reise å gjøre ! og 1 uke er jo ikke så lenge da jenter, vi var i syden i des uten våres gutt og det gikk kjempe bra begynte bare å savne han 2 dager før i skulle reise hjem
Frøken Bollerund Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Vi skal dra en uke alene først, og så skal mine foreldre komme etter med snuppa, så tar vi 2 uker sammen alle sammen. Rekner med vi får noen kvelder for oss selv også da. Men så får vi kose oss litt med snuppa også, og hun får ferie i utlandet hun også :-) Veldig fornøyd med den løsningen, selv om jeg allerede gruer meg som bare det til å være uten henne en hel uke... Må vel begynne å "øve" litt, er jo kun enkle netter hun har vært borte fra oss enda.
Rådvill Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Vi har når den tid kommer 2 barn på nesten 4 og 1 år. Vi skal ha en langweekend alene først for deretter å ha ferie med barna. Så lenge barna er sammen med noen både de og vi er trygge på er dette ikke noe problem for oss. Så får vi nytt de første dagene som nygifte i ro og mak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå