Gå til innhold

11 dager siden termin!!!!!!!


mor igjen i mars:)

Anbefalte innlegg

og ingen tegn til at vår lille prinsesse vil ut å hilse på oss............ Holder på å bli GAL!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg!! "bare" 4 dager over her, men holder på å bli sprø! HAr vel innstilt meg på at jeg må gå noen dager til, men dagene blir utrolig lange og kjedelige, og gruer meg mer og mer til fødselen, selv om det skal bli flott å bli ferdig og treffe den lille.

Får for mye tid til å tenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi er flere! 7 dager over termin her! Og ingen ting skjer! Har litt skrekk for å bli satt igang, men slik det ser ut nå er det stor sannsynlighet for det.(21 mars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dager over og dritt lei! Men, hvor ofte har dere vært til kontroll etter termin? Jeg skal på fredag og er da 8 dager over, synes det var litt sent jeg... Da skal jeg til legen, ikke sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dagerover nå, og skal ikke til legen igjen før mandag. Er da 9 dager over. Blir sendt til sykehuset for time på 12 dagen, men ikke sikker det blir satt igang da heller. Fader og! Vil føde NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, håper jeg og dere andre føder snart! Skikkelig kjipt å gå over.... De ni første månedene er liksom helt greit, men de dagene etter termin!"£!!!@€%-!!! "bare" 6 dager over jeg da, var på kontroll i dag, får overtidskontroll på sykehuset til fredag, JIPPY!!! Håper å slippe å gå over helgen! Høyt blodtrykk og ganske hoven så jm tok ingen sjangser, selv om urinpøven var helt fin.

 

Og til deg som har gått 11 dager over, Krysser fingrene for at du føder før helgen du også! :)

 

Lykke til alle dere over termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt et monster etter termin datoen! Jeg har bare klikka helt :)

Er 10 dager over i dag!!!

Har vært på 2 kontroller til lege og skal på kontroll på sykehuset på 12. dagen! Har også litt høyt blodtrykk og uvi så jeg håper det skjer noe på fredag iallefall!

 

Lykke til alle sammen! Håper vi føder snart :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 dager i dag jeg og skal ikke på kontroll på sykehuset før på fredag og da er jeg 14 dager over.......Håper på å bli satt i gang da....De kan vel ikke gjøre annet da vel........Man skal jo ikke gå mer enn 14 dager over......Tror jeg da......Jeg venter nr 2 og gikk bare 7 dager over med første......

Veldig lei nå kan man si......

 

Lykke til alle sammen......

 

Vi får holde hverandre oppdatert.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på her. Jeg er "bare" to dager på overtid, men begynner å bli skikkelig lei. Fikk førstemann 18 dager før termin, så jeg har hele tiden trodd at denne også skulle komme før termin. Fikk beskjed av legen at hodet var festet, men jordmor sa at det ikke vardet, så nå tørr jeg nesten ikke gå ut alene i frykt for at vannet skal gå og jeg må legge meg ned med en aktiv 2,5 åring rundt meg :) Har fått time på sykehuset den dagen jeg er 10 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet til 13 dager på overtid......Blæh....

Nå skal vi ut å gå på sandstranda her i byen.....Fikk tips om at det skulle hjelpe.....Håååååååper det nå.......

Har hatt noen kynnere i natt etter en fin gå tur i går.....La det nå bare bli mer........

Dette ble sytete dette her.....jaja....

 

Ha en fin dag dere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...