11.04.06 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hva kjøpte dere til 1 årsdagen til barnet deres? jenta mi har nesten alt,tror jeg da.noen tips ? også lurer jeg på om det er vanlig å servere noe mer enn kaker til 1 års.selskap?
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Vi hadde både barnebursdag og familieselskap da Vanja ble 1år. Vi voksne syntes det var koselig, og hun syntes det var stas med pakkene (spesielt papiret ) Vi serverte pølser, kaker, frukt og kjeks. Annet som ofte er suksess er vafler. Gaveideer: Duploklosser, Fisher Price leker som lager lyd, sandkasse, leker til sandkassa (biler, spade/bøtte, vannkanne osv), bæremeis, Myke skinntøfler, sandaler, Solbriller, trillebår, huskestativ med sklie, babyhuske, dyrebøker med pels og lyd, parkdress, gummistøvler...
nickoline og supermann Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 11 april 2006 var den vakreste vårdagen noensinne!!!!!!!!!!!!!!! Da fødte jeg også. vi skal servere kake og gele. _Blir skikkelig ballongbursdag her! tenkte å kjøpe tråbrannbilen hos barnerommet
Sivalur Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Kan ikke dy meg - kanskje du skulle bytte nick hvis du fødte 4 dager før termin?
Sivalur Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Neida, ikke farlig overhodet.. Bare stusset på det jeg. Men det er fortsatt et fritt land!! Ha en fortsatt fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå