Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jenten vår pleier og sove 2 timer på dag, i det siste har hun gått over til 1 søvn pr dag. Og f.eks. i dag så sovnet hun 10 min i bilen, og nå vil hun ikke sove. Tar dere de bare opp igjen og prøver igjen senere....eller hva gjør dere?
shanty73 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 kommer an på om hun trenger mer... Hvor gammel?
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Kommer helt an på. Han har lurt meg mange ganger, ved at han virker trøtt. Legger han da i sengen. Hvis han ikke vil sove så gliser han som regel og turner fælt i sengen. Hvis han fortsatt er grinete så gir jeg meg ikke, men tar som regel ikke lang tid for han og sovne hvis han er trøtt. Det hender han kan ta en kort dupp i bilen eller i vogna og likevel klare seg uten mer søvn på en god stund. 10,5 mnd.
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Min har gått over til å sove kun 1dupp (10mnd). Men dersom han sovner i bilen tidlig formiddag, får han en dupp til på ettermiddagen. Det blir alltid litt trøblete hvis han får seg en slik 10minutter i bilen. Da må jeg vente 2-3timer før jeg legger ham på nytt. Utrolig hvor de kvikner til av en sånn liten power-nap! Har du prøvd å legge henne over i vogna når du parkerer bilen. Det fungerer her, men det er jo ikke alltid man har vogn for hånden.. Jeg har også bært ham inn etter biltur, og lagt ham i senga. Våkna litt. men sovna igjen med smokken i senga. Jeg tar ham opp hvis jeg bommer på leggingen. Men er jeg i tvil, lar jeg ham turne/skvaldre/grine litt. Han sovner som regel ganske raskt når han er trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå