Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har blitt så sinnsykt kåt i den siste tiden. Var det opp til meg hadde vi sex 24/7.... hehe....Jeg har også blitt så mye mer kinky og får lyst på merkelige ting, analsex likte jeg ikke før nå liker jeg det også. Suge han til det går for han i munnen min også, kjempedeilig smak av han... men stakars gutten har nesten ikek lyst til å bli sugd lenger, tror det begynner bli for mye for han. Andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har også blitt veldig kåt de siste dagene, mannen min er litt skeptisk til sex fordi jeg er så innmari gravid. Jeg er egentlig sliten men plutselig denne store sexlysten. Jeg liker også innmari godt å suge ham og det er jo ikke skummelt for ham. Bare at da får jeg lyst til å knulle også etterpå. Jaja, man får ha litt forståelse for hverandre og være glad for at det er lyst i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hyggelig at noen har det slikt. :-) Her er det full tørke. Min kjære har mistet totalt lysten etter at hun ble gravid..... :-(
plutseligbolle Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Han har jo ikke så lyst som meg, det kan jo være litt dumt. Han blir litt nervøs av at barnet ligger der "mellom oss". Selv har jeg ikke tenkt på sex på ganske lenge og trodde egentlig at det var slutt på sex før fødselen. Men så ble det fart på i alle fall mine saker.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Samme her! Heldigvis for meg tenner han voldsomt på meg og mine svært så kvinnelige former, store pupper osv. Vi har sex 2-4 ganger daglig og har til og med fått dreisen på analsex nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå