Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Er 17 uker på vei og for et par dager siden begynte jeg å få en kløe i underlivet. Har enda ikke blitt bedre og jeg lurer fælt på hva dette kan være?? Jeg dusjer jo hver dag og er veldig passelig med hygienen... MÅ jeg gå til legen? Eller er det noen av dere som har vært gjennom det samme og kan anbefale en salve eller noen medisiner som gravide kan ta.
Nina-med passasjer Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 kan jo hende du har fått sopp da,man er mere utsatt for det når man er gravid. og da tar man en sånn canesten kur så går det bort:) er jo vært og prøve det hvertfall.sånn kombi pakning,den er det salve med og. lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 hei! jeg hadde veldig mye kløe i begynnelsen av svangerskapet, gikk å kjøpte canesten på apoteket å det hjalp me en gang. så du kan jo prøve det?
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeg hadde også voldsom kløe som ikke ville gå vekk med melkesyrebakterier heller. Tror jeg hadde det i 6-7 uker og holdt på å bli gal (ble bedre, men kom kjapt tilbake). Legen min anbefalte Canesten pk med 6 stikkpiller og krem. SIden har jeg ikke hatt det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå