koglu Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Utrolig morsomt!! Sitter her og ser på at magen "hopper"/buler litt der Erta sparker..Veldig mye liv i henne akkurat nå (trøster nok mammaen sin), og det synes skikkelig godt noen av de sparkene.. Ler meg skakk!!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 er du langt på vei da? Utrolig gøy kan jeg tenke meg,hihi, gleder meg til det er min tur:) jeg er 15+6
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 hehe saa morsomt!!! saa dette for f;rste gang jeg ogsaa nettopp.. Var utrolig morsomt aa se.. har aldri kjent den lille sparke saa hardt.. tok helt av naar jeg satt i sofaen.. saag magen bevege seg hihi! herlig foelelse!
koglu Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er 21 uker på vei. Har kjent spark siden uke 18. Men dette hadde jeg ikke opplevd før.. Det var utrolig spesielt.. Erta gjør så mye rart, og det meste er morsomt. Men ikke når hun sparker bakover så det kjennes ut som jeg har fisk i rumpa... Hehe..
Kummin&Lillesel Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 haha, fisk i rompa. Den hadde ikke jeg kommet på. må være merkelig med selvbevegende mage.. Føler du deg fremmedgjort overfor din egen kropp?
Luans mamma Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Ja,fisk i rumpa!!! Akkurat sånn føles det når han sparker bakover... Hahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå