Gå til innhold

Mine damer! Når begynner/begynnte dere med smaksprøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når begynnte dere med grøt om kvelden så den lille skulle sove bedre?

Min lille prikk er 4 mnd og har ikke planer å begynne helt enda, men er bare nysgjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde med grøt noen dager før hanv ar 4 mnd men falt ikke i smak så ga det opp.

Skrevet

Ved 6 mnd.

Grøt hadde forresten ingen innvirkning på nattesøvnen. Nesten motsatt...

Skrevet

4 mnd! Stooor innvirkning på søvnen her i gården etter at han kom opp i en skikkelig posjon.

Skrevet

For å presisere litt nærmere: Da jeg var trygg på at han fikk i seg nok føde og ikke var sulten når han våknet om natten, tok jeg nattavvenningen. Det var ikke slik at når han fikk full posjon så - vips - sov han hele natten... Det måtte litt vugging og smukk til!

Skrevet

høres bra ut. hun våkner bare en gang på natten for mat så plages ikke men gleder meg likevel til nattnussen ikke er nødvendig lengre;)

Skrevet

ved ca 3,5-4 mndr, meen det var ikke så populært, men nå er han 5 mndr og spiser alt;) likte ikke 4 mndrs maten, men 6 mndrs maten går ned på høykant. hipp sin brakk han seg av, og det skjønner jeg for den var veldig kraftig på smak.

Skrevet

og han sover akkurat d samme

Skrevet

Har begynt med litt grøt nå,og jenta blir 4 mnd om en uke.Hun syns det er kjempegodt,og får i seg det meste.

Begynte nå pga at hun har lagt på seg dårlig over lengre tid.

Vi gir det til lunsj da,ved 11-12 tida.Er redd hun blir urolig om natta hvis vi gir det på kveld.Hun sover uansett bra om natta.

Skrevet

Begynte med smaksprøver ved 6 mnd.

Da gav vi alltid smaksprøver om formiddagen i tilfelle babyen reagerte på maten med magevondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...