Gå til innhold

Heia alle !


;o)Mokkika

Anbefalte innlegg

Kommer tuslende inn til dere. Tror jeg har termin den 6. november.

 

Jeg er 41 år og har 3 gutter fra før på 14, 12 og 4 år. De to eldste er fra et tidligere forhold. Jeg hadde en MA for 4 år siden og er litt redd for at det samme skal skje igjen. Hadde litt brunlig utflod p mandag og fikk time hos min fødselslege, der kunne vi se på ultralyden et lite hjerte slå men vi kunne ikke begynne å glede oss for tidlig, det kunne være begynnelsen på en abort.... så nå går jeg her å tørker meg titt og stadig for å se om det har blitt noe værre. Skal på ny UL den 26. så da får vi vel svar....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Mokkika :)

Velkommen hit i november-klubben, jeg håper det går bra med deg. Skal også til UL den 26....det er mange sommerfugler i magen ang denne dagen...nedtellingen er begynt :)

 

Jeg har termin alt fra mellom 17-20 november....mange forskjellige svar rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måler de fosteret og finner ut nesten rett termindato, alltid spennende med UL ;o) Håper bare jeg er her etter det, mistet forrige i uke 8.... er i uke 7 nå.... Er det ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Ja, dette er mitt første barn, etter veldig veldig mange år uten resultater i det hele tatt. Aldri sett to streker på graviditetstesten og det har jeg nå tre ganger gjort bare siden lørdag. Jeg synes det virker veldig rart at jeg enda klarte det....og synes det virker for bra til å være sant. Derfor er jeg veldig redd for å miste. Synes det virker som veldig mange gjør det og blir jo lei meg for hver enkelt som mister.

 

Men UL der de finner den rette termindatoen er vell ikke før i uke 17 eller noe sånt....og det er leeeeeeeeeeeenge til. Synes det er lenge til min første kontroll som 26 mars. Mulig gynokologen blir å ta en innvendig UL, håper det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...