Pappas fultreffer :) Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Nå har endelig min kjære fridd til meg også, så nå blir det bryllup gitt 16 august 2008 har jeg satt datoen til Så nå er det igang med sparingen ja
sussa4 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Så koselig Gratulere og velkommen inn til gjengen her
MrsLene Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Gratulerer så mye, samme dato som min kjære og meg!
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Jo takk for det Det er så koselig å være her inne atte Men hvor tidlig begynte dere med forberedelser? Jeg har lyst til å reservere alt nå allerede jeg Da er jeg jo også sikker på at jeg får det til den tiden jeg vil da...
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Vi gifter oss i mai neste aar, men har allerede bestilt kirke og festlokale. Festlokalet var faktisk allerede vooket helgen foer vi skulle ha - saa folk er tidlig ute. Bedre aa vaere for tidlig ute enn for sent i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå