Gå til innhold

Erfaring med vond rygg i svangerskapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene begynnt å få vondt i korsryggen og halebenet..Merker det når jeg går og beveger meg generelt.

Jeg jobber på småbarnsavdeling i bhg og det begynner jo å bli tungt..

Men hva kan dette være? Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning? Jeg fikk bl rundt uke 13 denne gangen...skikkelig vondt. Kjenner det også som sånne stråle-smerter nedover i rumpa og bena...

Sist svangerskap hadde jeg "bare" vondt i ryggen, og dette er en del annerledes.

Skrevet

Skrev faktisk et innlegg i dag også om ryggsmerter jeg også :-) Men jeg har ikke i halebena, og jm mente dermed det ikke er bekkenløsning. Så muligens du har et snev av det? Jeg synes det er plagsomt nok å ha vondt i korsryggen, fikk ikke sove i natt så vondt var det.. Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Ser det litt ann.

Skrevet

Takk for svar:)

Håper det ikke er bekkenløsning! Det er litt til og fra, så får se det an litt til. Har ikke hatt så voldsomme smerter som du beskriver, Sonia, så jeg er nok bare litt sliten i skrotten håper jeg.

Takk, jenter:)

Skrevet

Jeg har også vondt i korsryggen og halebenet. Det kommer og går. Etter en lang arbeidsdag med mye ståing og gåing og stress (jobber som lærer), kjenner jeg det veldig utpå kvelden. Men det er nok ikke ordentlig bekkenløsning, da ville jeg nok ha vært mye mer plaget og hatt det mye vondere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...