Gå til innhold

Er jeg ego her?

mamman til Henrik & Kristoffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnefri for første gang siden lillegutt kom til verden til lørdag.Han er snart 7 mnd.

Og nå har han sagt til kameratene sine at han skal ut til lørdag.Så nå blir det guttekveld og jeg blir sittende igjen hjemme alene. For alle venninne mine jobber eller får ikke barnefri.

Jeg kunne tenkt meg at vi to fant på noe kos sammen jeg da.

Er jeg veldig ego som reagerer på det her?HJELP=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei herregud,skulle bare mangle,han burde invit deg ut på middag,:)

Skrevet

HÆ?? Synes ikke du er ego nei, det synes jeg han er!! Når dere endelig skal ha barnevakt kan dere gjøre noe sammen. Så kan han heller gå ut med kompisene neste lørdag mens du er hjemme med gullet. Nei ærlig talt. Jeg hadde blitt dritsur...

Skrevet

nei, det hadde nok jeg og reagert på... har du sagt til han va du mener da? mannfolk er ikke så lure at de skjønner hva vi tenker.... han kan jo gå ut når som helst ellers, syns dere burde utnytte kvelden sammen når dere endeli har barnevakt!

Skrevet

Absolutt ikke ego. Viktig å pleie forholdet. Hadde blitt dritsur på sambo hvis han hadde dratt på by'n med gutta.

Skrevet

Kan han ikke gå ut med kameratene på fredag eller neste helg?

Skrevet

ja jeg har sagt hva jeg mener og da får jeg bare den at jeg kommer alltid med et eller annet når han har planer,men han kan da gå ut hvem som helst annen helg..og det har jeg sagt til han.

Skrevet

Det er ikke du som er ego men SAMBOERN DIN!!

hvis dere har planlagt en fri kveld så skal dere ha den samme og ikke hver for dere da herrgud..

Si det til han at dere skal ut å spise eller gå på kino og det får han bare pent gjøre!

blir helt matt av slike samboere som din her som tenker mest på å gå ut med kamereter og kanskje drekke seg fulle..!

jammen godt jeg har en samboer som IKKE må på byen..

det har ikke skjedd siden vi ble samboer juli 05. og det kommer ikke til å skje heller !

utelivet er vi ferdig med for mange år siden hehe

Skrevet

Nei, du er ikke ego som reagerer på det! Han kunne ha tenkt litt lengre enn nesa si og spurt deg først. Og siden du blir sittende alene og dette er første gang dere har barnefri, synes jeg jo han kunne ta hensyn til det og at dere to kan finne på noe kos sammen!

Snakk med han du, og fortell han hva du føler og tenker. Menn kan ikke lese tanker! :o)

Skrevet

Han burde avklart det med deg på forhånd, synes jeg. Skal han gå ut med kameratene, kan han vel gjøre det en gang du er hjemme, men dere ikke har barnevakt. Barnefri burde bety kjærestetid, for som småbarnsforeldre er det ofte mindre tid til hverandre alene.

Skrevet

Det er samboeren din som er ego. For å være på den "sikre" siden spurte jeg samboeren min om det og han var helt enig med oss jentene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...