Snupidupi Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 ska vi ikke prøv å få liv i juli 2004 klubben?
Snupidupi Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Da må du gå inn juli04 klubbe å skriv i presntasjonstråden
Bratsj Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er her, tilhørte Juli-04-klubben (men snuppa kom på 12 dagers overtid og ble derfor født 3.august)
3barn+en spire. Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har en gutt som er født i Mai 04 kan jeg og få være med??
tonesol Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Lille jenta mi er kreps og født 18.juli. Vi er gjerne med i Juliklubben, er født i Juli selv jeg..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Har prøvd å få liv der før, så kan godt prøve en gang til, hadde vært koselig!
tonesol Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er ganske fersk jeg på chatting, men det virker jo veldig greit å kunne prate litt om livet og disse søte småingene våre. Hvor går vi inn for å komme til Juliklubben? Sitter her med julijenta mi. Hun er så utrolig glad i Mummi og sitter her og leker med Mummifigurene i bakgrunnen. Der er jeg ganske heldig som får mye "alenetid" sammen med henne. Hun er et krepsebarn, og de liker godt å pludre lenge og vel for seg selv. (Skal ikke generalisere her altså), men krepser sies jo å trenge mye tid alene for å sortere følelsene sine, men de kan også være supersosiale. Kanskje litt som folk flest.. Nå nærmer det seg kveldsmat og tannpussen. Jeg synger vesla i søvn enda jeg! Og gjett om det har hjulpet på min sangstemme. Når man har sunget 4-8 sanger liggendes i nesten tre år, så har jammen stemmebåndet løsnet. Dette ble nå litt av hvert. God klem fra meg
Vona Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Hehe, høres ut som om dere har det veldig koselig! ) Min jente liker også godt Mummi. Hun lekte med noen massive telysestaker i dag - med Mummimamma og Mummitrollet oppi, og lekte altså at dette var brus... Godt de har fantasi... =) For å komme til Klubbsidene, må du klikke på "Klubbsider" i venstre "marg" under Hovedside, Din Egen side osv. Den ligger altså ikke under de vanlige forumene. Så velger du årstall og så måned. Jeg kan jo lime inn direktelinken: http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4741
tonesol Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Takk for snarveien. Da håper jeg vi shattes på klubbsida. I dag er det fint vær her. Ikke verst siden vi har valgt å bo i nærheten av Bergen. Far og barn er ute og vasker bil. Og jeg er i ferd med å logge av her, for å ta en bok med meg ut. Savner våren - og nå nærmer den seg. Ja, det er så godt å se hvor fantastisk fantasi vi er født med. Vi får huske å bruke den selv om vi er blitt lengre og eldre med åra! Snakkes i juliklubben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå