Gå til innhold

Veo veo..! Que ves?


tre+en=4??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha, etter at jeg skrev den forrige meldingen gikk jeg nedover på linken for å se om jeg fant deg.... Måtte le litt. ...ja det var den spanske leken/sangen jeg tenkte på da jeg fixa nicket mitt. Dessverre ikke spansk, men sier til gubben at min nest mann blir en spanjol (bare pga språket assa) ;)......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe- morsomt nick! :-) mátte le nár jeg sá det...

nár har du temin da..? har termin 27 jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Finner ikke omvendte spørsmålstegn og utropstegn. Er så dårlig på sånn. Høres deilig ut å bo der. Har feriert ved costa brava da vi var små. Kjørte mye bil med foreldrene våre både til spania, italia og portugal. Kanskje det nettopp er derfor jeg har studert akkurat disse tre språkene på universitetet.... Reiser så ofte jeg kan til kanariøyene. Var der i oktober og januar med den minste. Holdt på å bestille ny tur nå, men må prøve å holde meg litt. Mannen min har lite ferie og da blir det mest turer på meg... ;) Kompisen min giftet seg i sommer med en jente fra madrid. Gleder meg til de kommer på besøk. Har termin ca 16 november, men tror jeg har lenger syklus for tiden, og muligens blir ny termin rundt 20-22.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig er det ja... solen skinner og varmer.. kos á sitte i hagen ná :-))

 

ja ja, det blir mange máneder her i klubben vár- masse á snakke om etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vårsol her, men ikke varmt nok til å sitte ute...;( Neida, kos deg i solen og send over litt solstråler til oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...