Gå til innhold

Hvilken smokk er den beste? (merke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til baby som ikke tar smokk så lett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min liker mam best. begynte rett på 4mnd+ smokken, for den som går fra 0 - 6 mnd klarte han ikke å holde på

Skrevet

Ja det har jeg lurt på også.

Tror jeg må gi opp hele dette smukke-prosjeketet. Jeg har kjøpt alle varianter av smukker, og i går kjøpte jeg t.o.m. den smukken som man ikke skal få bittfeil av. Men neida, den var ikke noe den heller.

Skrevet

vi bruker mam. Tok noen uker før den satt ordentlig. Det tar gjerne litt tid å få de til å godta en smokk. Plutselig en dag sitter den!

Skrevet

Jeg liker mam smokkene best. Syns den sitter bra. Men jeg bruker alle salgs smokker da. Lillegutt liker alle like godt. (har brukt smokk siden han var 1 dag gammel)

Men mam smokken former seg på en måte best etter ansiktet syns jeg.. Jeg har brukt smokker som har vært 0-6 mnd hittil. Han er nå 4,5 mnd, og jeg ser ikke noe behov for å bytte til større med det første...

Skrevet

Jeg startet på mam, men byttet til nuk (bedre for tennene). Det var litt tilvenning, men nå sitter den som en propp ;)

Jeg bruker sillikonsmokker.

Skrevet

men kan jo også legge til at i begynnelsen så måtte jeg av og til nesten sitte og holde smokken på plass... særlig når han var trøtt. da falt den ut hele tiden.. må fremdeles inn og putte i smokken 10-20 ganger etter han har lagt seg.. men når han roer seg og nesten sover, sitter smokken bra på plass...

Skrevet

Emma holdt best på NUKsmokkene - føler de sitter godt i munnen hennes. Etter det er det bare de jeg har brukt til henne. Elias vil bare ha MAMsmokkene!

Skrevet

her går det i mam sine

Skrevet

Det er stor forskjell på hva barn vil ha...

Mine jenter ville /vil bare ha Nuk, ingen andre duger, har prøvd de fleste tror jeg!

Skrevet

Trøst smokkene. De gode gammeldagse med rund tupp.

Skrevet

vi slet i 4 mnd for å få henne til å ta smokk. Kjøpte sikkert 20 ulike typer, men ikke snakk om. Til slutt ble jeg anbefalt å prøve bambino sine med helt rund sutt - den funket. De selger ikke dem så mange steder. SparKjøp har de(men er ofte utsolgt..). Ikke noe særlig pene da - men de gjør nytten!!

Skrevet

Teodor nekter å ta noe annet enn NUK sine silikonsmokker.

Skrevet

MAM er det eneste som funker her, bittfeil-smokkene bare ser han rart på og tygger på, haha!

Skrevet

Tulla mi bruker Trøst smukken og vil ikke ha noen andre. Vi har prøvd andre fordi Trøst smukken er vanskelig å få tak i. På hjemmesiden (http://www.akgrieg.no/) sier de at smukken finnes på de fleste apotek, men det stemmer ikke, vi har letet lenge. Vi har funnet ett og jeg bor i Oslo, det er mange å velge mellom.

Det går også å kjøpe på nettet, se adressen over.

Skrevet

Nuk! De andre ble for store for gullet mitt.

Skrevet

MAM latex smokker.....

Skrevet

NUK er perfekte smokker, har nå begynt med avent sine også(silikon det også), og de liker hun bra. Hun begynte med smokk når hun var 1 dag gammel og det gikk veldig bra : )

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

De gangene hun bruker smokk, er det chicco sin lille 0-6mnd. som funker eller en fra bëbë confort med liten tutt.. hun foretrekker liten og rund tupp, kanskje pga. brystvortene mine er små? Prøv en som minner om dine eller tåteflasketuppene du bruker.

men kanskje din aldri vil ta smokk? det kan jo hende det og det er ingen krise.. min liker mest tommelen og jeg dytter bare smokk når vi er ute på tur og hun blir rastløs, tilogmed da liker hun best å tygge på den harde plastikken og å undersøke den nøye..

Skrevet

Han liker kun smokkene fra Cubus, den har en flat side og er silikon. Alle andre kommer i retur.

Skrevet

Serina tar kun Avent smokkene... Har prøvd noen andre, men de vil ho ikkje ha... Og den odontologiske smokken va iallfall uaktuell, hehe... (Egentli ikkje så rart...)

Skrevet

Emma tok smokk etter 4mnd, da godtok hun kun NUK silikon smokk. Sander tar de fleste og har brukt smokk fra vi kom hjem fra sykehuset, men vi bruker mest NUK silikon til han også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...