litengutt+2_spirer i magen Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hei, Når begynner dere å la barna leke ute? Lillegutt er 10 mnd nå og det er full fart hele tiden. Ser at han vil utforske verden og at det blir litt kjedelig om vi bare er hjemme. Tenkte på om han kunne få krabbe litt ute når det er fint og tørt vær. Når begynner dere med det? Og hva er smart å kjøpe av klær/sko? Gummibukse og støvler kanskje?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Det har jeg også lurt på. Men jenta mi er bare snart 7 mnd da...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 kanskje heller spørre på småtroll 1-2, hvs det er noen der...?
så var vi 4 Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Martin er ute å aker en del, startet når han var 7-8 mnd. Han bruker jo bobledress da siden vi ennå har vinter i tromsø (bortsett fra de siste dagene med bare regn) og gullik boblesko. Støvler og sko generelt er litt vanskelig å krabbe i så jeg ville heller kjøpt vanntette boblesko når de er så små.
august igjen Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Det er nok ingen fare med å la han leke ute, jeg tror det beste er å se an været og ungen. Lillegutt har såvidt aket med oss, han er 6,5 måned. Jeg jobber i barnehage, og ser at de barna som er litt vante til å være ute har lettere for å trives ute i barnehagen. Der er jo ungene ofte en god del ute :-). Når det gjelder klær, er det viktigste at det er lett for ungene å bevege seg i det de har på - og at de holdes tørre når det er vått ute. Min erfaring er at Reima sine dresser er de beste. De er dyre, men gode på og er ofte mer vanntette enn regnklær. Hvis det ikke er vått ute, vil kanskje lette sko være bedre for de små enn støvler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå