Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Når de er gamle nok til å få sviskesaft (4 mnd) er det da noen som blander dette i mme ? Trodde man ga det ved siden av jeg, men hvis det kan blandes i melka er det jo mye billigere enn malt.. Jeg har brukt en stor t-skje malt i hver flaske og gjør det enda, pga han har hatt litt treg mage- men nå kommer det bra med avføring hver dag
jolanda Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 jeg har brukt det i mme siden malten inneholder søtningstoffer,må tenke litt på tenna hun ska snart få,men alle reagere forskjelligt da.
Tupsi Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Vi brukte malt i melka og sviskesaft/purre i grøten. Men du kan fint bruke sviskesaft i melka men jeg tror at det kan bli vanskelig å . slutte med når de først har fått smaken av det. Jeg ville heller hatt malt i melka. Men det er no meg da;-)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar! Og jeg skulle ikke være anonym nei.. jeg får se om jeg starter med det jeg og, da vet jeg at det er ok hvertfall. Kanskje dumt å rote det til nå som han endelig har fått styr på bæsjen sin.. og ha sviskesaften i bakhånd til vi starter med grøt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå