jolanda Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 legger tulla mellom kl 19.00 -20.00 .hu er 4 mnd,da sover hun 4 timer og så opp slik holder hun på hver natt,men den fra kl 04.00 om natta sover hun bare 3 timer og så skal hu opp,på dagtid sover hun totalt 3 (1,5 t 2 ganger )timer før kl 15.00.i tilegg får hun grøt 2 ganger og mme.er litt bekymret hadde det samme med gutten min og han har diagnosen adhd.
Stratos med 3 barn Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er ikke sikker på om jeg forsto alt riktig her, men når hun våkner etter 4 timer når du først har lagt henne, er det da umulig å roe henne igjen? I en periode måtte jeg ta guttungen min med inn i min seng og puppe litt + roe ned, da sov han videre igjen. Tenner plager min mye og går utover søvnen. Å stå opp 7 om morningen tror jeg nesten du bare må regne med.... Det er mange timer fra 19-20 til 7! Min holder seg ta våken et par timer, så må han sove igjen og da kan jo jeg slenge meg litt på sofaen også. Vet ikke om det hjelp jeg.....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 jeg syntes nå hun sover mye jeg da... gutten min sover stort sett hele natten men så aktiviserer jeg han mye på dagen. han sover 2x15 min på dagen og fra 23.00 - 09.00 om natten. Det har han gjort siden han var 3 mnd. Jeg har stor tro på at "aktivitet om dagen=søvn om natten"! (har hun ADHD er det selvfølgelig en annen sak....men "alle" har jo adhd nå for tiden. diagnosen blir slengt ut i hytt å pine.)
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 mie ble også sånn da vi staret med grøt, våknet hver time hele natten fra kl 23.... så sluttet vi med det og nå sover hun nesten som hun pleide igjen... men vå kom ikke så langt at vi ga fast måltid da, hadde gitt litt i fem dager bare,, men om hun startet med det rundt grøt start så kan det jo ha en sammenheng...
jolanda Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 når hun vokner hver 4 time er hun lys våken og ligger å smiler og babler,tar sikkert en 1,5 til hun roer seg,ser ut som om søvn behovet ikke er så stort....litt bekymret der da.hører om andre som har den lykken at de sover hele natta.
jolanda Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2007 kan ikke si at det blir slengt ut i hytt og pine da,har opplevd å gå gjennom en hel del tester og papirmøljer,holdt på i 5 år,men det er en annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå