Gå til innhold

bestilt UL?


bomper`n

Anbefalte innlegg

flere enn meg som har bestilt tidlig ul? eller er det bare jeg som er litt vel bekymret og hysterisk!

må bare få sjekka at alt er ok jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okey.. jeg forstår godt at du har gjort det :) kjempe spennende :) Er det første baby dette? Det er min andre, å jeg gler meg til min UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, det er 2. mann. har en herlig gutt på 21 mnd fra før. men er mye mer bekymra nå. leser om så mange som det skjer både det ene og andre med... tenkte aldri på at noe kunne gå galt med førstemann... men, men sånn er jeg nå bare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om og være mer bekymret med nummer to, er helt på tå hev, livredd for og miste. Så blir nok ultralyd tidlig på meg og, skal ringe og bestille time, men er vel ikke noe poeng før tidligst uke 7, klarer vel ikke se noe før da? De første ukene er utrolig lange..Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,det er sant..går kjempetrekt:) fikk ikke time til UL før 23 april jeg da, så det blir jo en stund og vente... men, får smøre meg med tolmodighet;) da er jeg 11-12 uker på vei så da må de se noe!! lykke til du også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselslegen min har UL så jeg fikk det 1. gang jeg var der og skal også ha det om 14 dgr, pga brunlig utflod, mistet forrige i uke 8, så skal følges nøye nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...