Gå til innhold

noen som vil prøve seg på en kafetur til uka? (oslo)


mammatør

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kunne tenke meg et treff til uka:-) Jeg kan alle dager untatt torsdag. Noen som vil treffes? Foreslår Mecca da de er veldig barnevennlige. Om noen vet om andre egnede steder er det også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel på tide jeg beveger meg ut på cafe, så jeg er med! Mecca høres bra ut det for min del hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken eller neste? Jeg har veldig lyst på en kafétur, gjerne på Mecca. Må bare ha et lite forbehold om at denne ammingen blir helt på nett først. Er ikke helt trygg på å sette meg på kafé med en som skriker fordi han ikke får helt tak på puppen. Nå skal jeg gå en tur bort på helsestasjonen å veie nurket og få litt ammehjelp. Håper vi finner ut av dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte etter helgen engang. Håper du får god hjelp på helsestasjon:-)

Jeg kan jo se hvem som har meldt sin interesse på mandag og kanskje bestille bord til onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en god plan. Satser på at jeg er klar neste onsdag:-)

 

Fikk god hjelp på helsestasjonen, snille helsesøstre som gladelig hjalp til:-) Blir spennende å se hvordan det går til natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg vil! Og Anneli vil :-) Ses på onsdag, klokka?

Gleder meg til å se alle di små søte bebissene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi kommer gjerne! På tide at vi debuterer med amming ute. Blir gøy å se dere med baby utenfor magen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også være med? Når kom ikke babyen min før i mars, men fødselen startet iallefall i februar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alt går som det går nå, har jeg også veldig lyst til å hilse på alle nurkene.... Lille prinsessa er jo bare 8 dager ennå, så vi får ta tiden til hjelp...... Men jeg krysser fingrene for å komme innom en tur ihvertfall

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig kan du være med Skallmann!

Jeg satser på å bestille bord til kl 13 dersom det er i orden for dere..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snufs.. jeg vil også være med men vi skal til mandal .. kan vi ikke oså ta senere en gang i nærmeste fremtid ?så jeg får være med også ? så kan dere vise meg alle deres småtroll ;) fortell vordan det gikk når jeg kommer hjem da ;)

masse klemmer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger egentlig Mecca? Jeg kunne godt tenkt meg å være med nå som småen er frisk av forkjølelsen sin og ikke kan smitte andre med stygge basselusker...hvis jeg får lov da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen. Mecca ligger ved akerselva, nedenfor Markveien. I samme hus som Design og Arkitekthuset (D&A) eller hva det nå heter. Kanskje ikke så god forklaring. Om dette ikke hjalp gi beskjed, så skal jeg prøve meg igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir litt forsinka for vi skal på helsestasjonen å veie kl 12.30. Men vi kommer etterhvert altså :-)

Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har søster til snart tante bestilt bord til 8 på Mecca onsdag kl 1300. Jeg gledegruer meg; min første kafétur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka flyr nok litt fra oss idag, tror jeg må satse på neste treff.

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...