Gå til innhold

Tjorven81


Vestlandske meierier A/S

Anbefalte innlegg

Heisann, såg du lurte på hvorfor kaffe ikke var bra, er ikke bare kaffe, men alt med koffein. Er visst abortfremkallende har jeg lest! Ellers går det vel under kategorien røyk og alkohol, koffein er jo et vanedannende stoff.

 

Jeg er også kaffekjerring så sliter litt med å holde meg til 2 kopper til dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i alle dager, ja da skal jeg holde meg unna kaffe med engang ! Tusen takk for svar Turbodamo m/turbospire nr 3, pjuhh langt nick du har :)

 

Ha en fin kaffe fri dag da, her må nye ting utprøves...men te har jo også koffein. Kun vann da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan drikke mer te enn kaffe for å si det sånn, tror det er 3-4 kopper med te som er "lov", 2 kopper kaffe eller en halv liter Cola eller annen koffeinholdig drikk.

 

Må ikke bli panisk da, vi har jo lov til å drikke litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjiip!! Jeg har dilla på Pepsi Max!! Den eneste tingen jeg faktisk synes er god enda!! Må kanskje prøve å begrense meg iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs............. Pepsi max ja, Det er bare forbokstaven på navnet mitt det. Da får jeg også prøve å kutte ned litt... ;( . Orker ikke mat eller allerminst godteri, og bare vann og pepsi max som går ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...