Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jenta er 4,5 mnd og hun gulper mer enn noen gang før. Skal sies at jeg for ca 2 uker siden begynte med mme istedet for mm. Hun får nan. Kan det være mm erstatningen som gjør det? Har prøvd collet også, men det var ingen endring. Hun gulper veldig mye, må skifter klær på henne og meg selv flere ganger hver dag. Noen tips?
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Det de tipset oss om ved bruk av MME var at du skulle ta pauser og gjerne opp for å rape halveis. Vår brakk seg også og spydde opp all maten flere ganger - pga for fort mating. Fordi det går for fort ned. En annen grunn til at hun gulper mye er at hun har fått for mye. Hvor mye gir du henne per måltid? Husk på at ved MME trenger magen lengre tid på å "ta" maten og babyene er lengre mette. Så husk på at hun kanskje ikke vil ha mat på de faste tidene dere hadde før.
mam <3 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 jeg lar henne rape ofte under måltidet og hun får ikke mer enn "nødvendig". Hun spiser ca 160 på et måltid. Noen ganger litt mer, noen ganger litt mindre. Det virker ofte som om hun har mest problemer med å holde på maten, for det kommer ofte opp mye ca 30-60 min etter måltidet. Og da har det begynt å skille seg. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå