Gå til innhold

Dere som har termin rundt 23 november...


3 blå

Anbefalte innlegg

Føler dere noe, kjenner dere at dere er gravide? Jeg føler at det er noe inni magen, mensen er uteblitt i noen dager nå, jeg har ømme pupper, er sint, lei, glad og ler og humøret skifter fort, jeg tisser mye...

 

Har ikke tatt test enda, jeg tør ikke... Vil vente i en dag og to til, og håpe på at mensen ikke kommer. Men det kjenner ut som mensen kommer hvert øyeblikk, men slik var det sist gang også. Har en gutt på 18 mnd, men husker ikke skikkelig hvordan symptomene var så tidlig.

 

Håper noen kan fortelle litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

 

har termin 27 November jeg.

kjenner at det presser kraftig nederst i mageregionen ja- gár fra sommerfugler til kraftigere strekk (men ikke direkte vondt...)

Ta en test!!

testet i gár jeg- 4 dager för ikm, og den var positiv!!

Og gjett om jeg er glad her jeg sitter! :-)

 

lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22. november, fikk det bekreftet av lege i går, kjekt det.

Har litt ekstra oppfølging da jeg har spontan abortert to ganger tidligere. Men denne gangen skal det gå bra:-)

Har alle gangene merket det tidlig, med press i underlivet og ømme bryster. Har forøvrig en gutt på seks, så har jo gjort dette noen ganger.

Har tatt to hjemme tester begge positiv, og testen hos legen var også positiv..så nå er det bare og håpe..Lykke til, bedre og vite enn og gå og lure:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...