Gå til innhold

"Go"morran folkens


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Æ e trøtt og sur i dag... hadd ikke nå løst å stå opp kvart på sju... men eldste kom inn og spurt om æ sku søv heile dagen eller.... hyggeli... sku akkurat tel å gje ho Julie pupp, så kun liksom ikke si at det va natt heller... Off... trur dette bi en lang dag...

 

Pllanen e nu at æ skal bak brød og vask klea, men vi får nu se ka vi får gjort... kjennes ut som ei førfærdeli haupin e på tur :(

 

Dagens syt og bæs fra mæ....

 

Ha en førtreffeli dag jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt en PANG start her også. Dritsur baby våkner kl 0530 av den j@vla sjalue katta som på død og liv skal finne på sprell inne på soverommet (rive en dorull ho har funnet på badet, henge i elfasystemene i klesskapet osv) , vi hadde glemt å lukket døra.

Og så hadde ingen tatt opp brød fra frysen, så eldstemann ble også sur. jippi.

I dag skal vi på helestasjonen, så nå håper jeg bare den sure babyen har lagt på seg, for han spiser som ei flue.

 

Men ellers har vi det bra, altså:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. bra det ikke e bærre æ som har en dårli start på dagen... bei litt bedre etter æ fikk i mæ frokost... men e fortsatt trøtt.... vi skal på helsestasjonen i morra... e så spent på kor lang og tung ho Julie e bidd... ho har i allefall bidd mye længere enn sist :D Men ho e ganske tynn, men et godt, så ho e nok prefekt... :D Julie har nu bæsja og spist og nu sov ho søtt i kurven sin... håpa ho gjør det læææænge...å at storesøstra kosa sæ længe med filmen sin.........

 

Arbeidslyst kom til meg så skal du motstand finne... gjesp... lura på om æ klar å få ræva i gir å få gjort nåkka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen god dag her heller. Lillegutt begynte med hyl og grin i går. Har feber stakkar og han han to hovne kuler inni munne,så er nok tenner. Han har grini omtrent i hele natt også. Griner med engang han kjenner at jeg legger han fra meg. Nå har han endelig sovna,så da ble det frokost på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott dag her:) Tulla våkna kl 06 og skulle ha pupp. Når ho var ferdig tok mannen min (som er sykemeldt) ho, skifta bleie og gikk ned med henne. Kom opp igjen rett før 09 for ny pupp. Så tok han henne så jeg fikk dusje og spise frokost. For en herlig morgen:)

Skal etterhvert en tur til Finland for å hente noen papirer som skal ligge ved hyttebyggesøknaden våres.

Så innom svigermor å spise middag... ja dette kommer til å bli en avslappende og god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!:)

Litt småtrett her også, men ikke no ekstremt. Tuppa ligger under babygymmen og koser seg mens mamman koser seg med DIB og frokost.

Skal møte en vennine og babyen til lunsj senere i dag, så det blir iallefall koselig:)

 

Ha en fin dag! Håper du ikke blir for trøtt stakkar.. er ikke noe morsomt med sånne dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...