Gjest Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Søte lille tøtta fant det for godt å våkne intet mindre enn 4 ganger før jeg la meg i går, samt holde "jeg er vååååååken" show i to timer når jeg endelig la meg, og sånn for å være helt sikker på at mamma skulle ha verdens største søplesekker under øya i dag som det er treff så stod hun opp 0630 og var klar for ny dag! Så mamma er ikke sånn innmari glad i tøtta akkurat nå,..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Kjempe moro...hehe La merke til når småen var mindre, så hadde han alltid sånne netter natten før vi skulle noe spesielt. Akkurat som han følte det. Nå hender det av og til at han er urolig om natta, og det er kun hvis vi skal noe dagen etter som jeg føler at jeg MÅ være opplagt til......hehe.
Snupidupi Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Æ e trøtt og sur i dag... bei vekt kvart på sju og vil helst søv og søv og søv.... va mi eldste som vekt mæ da... også sku minsta ha mat....æ vil søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv......... trur dette bi en laaaaaaaaaang dag...
Aga:-) Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Welcome to my world;) Det er slitsomme greier, men vips så er det over og de blir store slamper som aldri drar seg ut av senga om mogenen....
haater husarbeid Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 mm føler med deg!! Minsten her holdt konsert fra kl fem til kl seks i mårres. Og det etter amming kl to. Så vi er nok to med søplesekker her. I går fikk jeg lagt meg nedpå, men rekker ikke det i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå