Gå til innhold

Sko pâ 8mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ,

Jeg lurer litt pâ nâr jeg kan begynne med sko pâ lillegutt. Han blir 8 mnpâ Sôndag og prôver â stâ, men klarer det ikke for han sklir. Kan jeg allerede sette pâ han sko?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo kjøpe sånne gymsokker? det bruker datteren min.. hun reiser seg opp over alt

Skrevet

Sklisokker fungerte fint her til han fikk dreisen på det. Nå trenger han ikke sklisokker lenger : )

Skrevet

Robeez-tøfler i skinn. Kjempefine! Kan vaskes i maskin. Mange har anbefalt disse tøflene, bl.a. her inne.

Se robeez.com

Fås kjøpt i norske butikker også.

Vet ikke, men er det ikke for tidlig å begynne med "skikkelige" sko når de bare er 8 mnd.?

Skrevet

Men nâr kan man begynne med gode sko? Ikke fôr de gâr ?

Skrevet

Man skal vel ikke begynne med sko før de begynner å gå, og da kun ute : )

Skrevet

Vaert â kjôpt Robeez. helt topp. Tusen takk for tipset, de er jo kjempe gode.

Skrevet

Ikke ha sko på han, nei. For all del. Vent til han begynner å går ute. De små myke føttene kan bli "skadet" dersom du begynner med sko nå. Skli-sokker holder:)

Skrevet

Man anbefaler å vente med sko inntil barna begynner å gå utendørs. Mye bedre for føttene å lære seg å gå skikkelig uten, men det er klart når de begynner å gå ute, så må foten beskyttes mot kulde, skarpe gjenstander, osv.

Skrevet

Je sjekket litt pâ internet og man skal ikke begynne med sko fôr gâr, men Robeez er helt topp, myke og fine. Litt dyre bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...