Gå til innhold

Vill ha ett ungdommelig bryllupp jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Musikken som jeg å min kjære har tilfelles,kan ikke ta hensyn til gjester da.Jeg ønsker leie discotek lokale,noen som har gjort det?Er det dyrt?Ellers skal vi bare gå ut å feste på kvelden bare vi to å få svigermor til å passe barna?Vill jo ha en uforglemmelig natt også da.Jeg er 36 år men jeg digger nåtidens musikk,jeg digger tøffe klær som er inn.Ja hvorfor skal ikke jeg få ett ungdommelig bryllupp da vist min kjære er med på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan selvsagt ha bryllupet (bare en -p) akkurat som dere ønsker det, men om det er sånn at dere har lyst til at f.eks. familien skal være med bør dere vurdere å "ta hensyn" til dem også - særlig eldre mennesker.

Skrevet

Vet ikke hva det koster å leie diskotek, men antar det er en del, siden de vil måtte stenge for øvrige gjester.

Men ditt andre forslag, å gå ut å feste på kvelden, bare du og han, synes jeg hørtes litt hverdagslig ut jeg da... Det kan man jo gjøre når som helst ellers. Men om det er det som passer best for dere, så gjør dere det. Lykke til!

Skrevet

Kan dere ikke bare leie et lokale og en dj da? Og så ber dere flest venner, og skriver "antrekk: uformelt (eller noe sånt)" i innbydelsen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...