Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Ingen i min familie kommer,kun få av hans,vill si toppen10 og ca 3-4 venner av meg,vi skal gifte oss hoss sorenskriveren så jeg lurte på hvor billigt kan man få det bryllupet da i tanke på mat å diverse?
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Har en venninne som gjorde det på nesten samme måte. Endte opp med ca. 30 000 tror jeg. De tok med forloverne til Oslo med hotell og tre-retters middag. Kjole, ringer, frisør og blomster er forholdsvis store utgifter som man må regne med uansett. Men alt avhenger av hva dere ønsker å gjøre med de gjestene som kommer..Men tror nok du må påregne noen ti-tusener uansett..
Vannmann35 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Når dere blir så få så er vel neppe koldtbord aktuelt, noe som da betyr middag på restaurant. En 3-retters bryllupsmiddag kommer på minimum 450 Kr pr pers, så kan du X det med ca 14 da = 6300 Kr, i tillegg kommer drikke. En flaske vin ligger stort sett opp mot 300 Kr eller mer. I tillegg kommer da antrekkene deres, evt. transport for dagen og brudesuite dersom dere ønsker det. Er vielsen tidlig på dagen, kan det jo være at dere også må spise to ganger - i alle fall dersom dere har lyst til å gjøre en helaften ut av det. Du kan nok klare å få til det hele for ca 15 000 Kr tror jeg, dersom dere ikke velger for dyr kjole og dress, og en ikke alt for eksklusiv restaurant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå